"اعزام 100 نفر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب"

راهیان نور تداوم حركت رزمندگان در دوران دفاع مقدس است

فرمانده سپاه محلات گفت: راهیان نور تداوم حركت رزمندگان در دوران دفاع مقدس و حضور مردم تجدید عهد و پیمان با مقام‌معظم رهبری است.
کد خبر: ۸۶۴۸۶۲۴
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰

سرهنگ دوم پاسدار علی مطلبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، با اشاره به زمان اعزام کاروان راهیان نور شهرستان محلات اظهار داشت: 20 اسفندماه یک‌صد نفر در قابل دو دستگاه اتوبوس از برادران این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

وی افزود: آخرین کاروان نیز 4 دستگاه اتوبوس به استعداد 180 نفر در قالب کاروان راهیان نور خانوادگی خواهد بود که به این سفر معنوی اعزام خواهند شد، با توجه به زمان اعزام کاروان راهیان نور خانوادگی از این شهرستان خوشبختانه با استقبال درخور توجهی رو به رو شده‌ایم به نحوی که به استعداد یک دستگاه اتوبوس ذخیره ثبت نام انجام شده که با موافقت سپاه روح‌الله استان مرکزی از سهمیه تخصیصی به شهرستان بیشتر اعزام کاروان راهیان نور داشته باشیم.

فرمانده سپاه محلات تصریح کرد: راهیان نور تداوم حركت رزمندگان در دوران دفاع مقدس است و حضور مردم تجدید عهد و پیمان با مقام‌معظم رهبری و آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت است.

سرهنگ دوم پاسدار مطلبی با اشاره به لزوم نیاز افزایش آگاهی و بصیرت در مقابله با جنگ نرم دشمن گفت: نباید دلخوش به همان اطلاعات و آگاهی‌های گذشته باشیم، چراكه روش‌ها، تاكتیک‌ها و تكنیک‌ها هر روز و هر لحظه در حال تغییر و تحول است.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی آحاد جامعه به ویژه نسل جوان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و اسلام از دستاوردهای ارزنده سفر به مناطق عملیاتی جنوب است، اگر می‌خواهیم دشمن آسیبی به ما نرساند باید اهداف و راه و روش شهیدان را الگوی زندگی فردی و اجتماعی خویش قرار دهیم.

فرمانده سپاه محلات تصریح کرد: برپایی اردوهای راهیان نور در زمینه خنثی‌سازی تهاجم فرهنگی دشمن به ویژه در میان جوانان این مرز و بوم بسیار سازنده بوده همه ساله تعداد زیادی از زائران كاروان‌های راهیان نور را جوانان تشكیل می‌دهند كه این حركت خود ضربه محكمی به دشمنان اسلام است‌.

سرهنگ دوم پاسدار مطلبی با بیان اینکه شهدا ستارگان درخشانی هستند و مسیر زندگی را برای هر انسانی که ذره‌ای عقل و معرفت دارد، نشان می‌دهند، گفت: دشمنان با نابود کردن فرهنگ ایثار و شهادت به دنبال گمراه ساختن جوانان از مسیر درست زندگی هستند.

وی افزود: هر ساله با برگزاری اردوی راهیان نور جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق می‌کنند چرا که در فرهنگ دینی ایرانیان، شهید و شهادت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات