یک اقتصاددان در گفتگو با «بسیج»:

وام جدید مسکن به نفع سودجویان است نه مردم!

علی یونسی گفت: پشت پرده وام مسکن، رشد سوداگرانی است که با ابزار گیری از زوج‎های جوان و مدارک آنها سوء استفاده خواهند کرد که با پرداخت یک مبلغ ناچیز به زوج جوان تعهدات بانکی را بر عهده زوج جوان می‎گذارند و سوداگران وام مسکن را دریافت نموده و در مسیر غیر واقعی هزینه خواهند کرد.
کد خبر: ۸۶۴۷۰۴۱
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

علی یونسی اقتصاددان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: بسیاری از زوج‎های جوان با مساله نبود یا بی ثباتی در  اشتغال مواجه هستند وام 160 میلیونی دولت منفعتی را برای زوج‎های جوان ایجاد نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه وام مسکن سوداگران مسکن را راضی نگه می‎دارد افزود: اگر چه دولت اهتمام به کمک داشته باشد این در حالی است که وام مسکن به نوعی انحراف منافع بانکی را ایجاد خواهد نمود که محدودیت بیشتری برای زوج‎های جوان را خواهد داشت.

یونسی بیان داشت: پشت پرده وام مسکن، رشد سوداگرانی است که با ابزار گیری از  زوج‎های جوان و مدارک آنها سوء استفاده  خواهند کرد که با پرداخت یک مبلغ ناچیز به زوج جوان تعهدات بانکی را بر عهده زوج جوان می‎گذارند و سوداگران وام مسکن را دریافت نموده و در مسیر غیر واقعی هزینه خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: دولت وام مسکن را به اقشاری می‎پردازد که توان باز پرداخت ندارند و این منجر به ورشکستگی بانک‎ها و بدهکاری ببیش از حدّ زوج‎های جوان در آینده‎ای نه چندان دور خواهند شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار