خبرهای داغ:
رد رشوه 500 میلیون ریالی،

کشف دو کیلوگرم تریاک با هوشیاری بسیجیان ناحیه محمد رسول الله (ص)

سروان پاسدار مهدی عباسی‌ ارجمندی گفت: منطقه شمالغرب شیراز با تلاش شبانه روزی بسیجیان ناحیه محمد رسول الله (ص) دارای امنیت پایدار و مثال زدنی برای شهروندان شیراز است.
کد خبر: ۸۶۴۶۸۱۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
سروان پاسدار مهدی عباسی‌ ارجمندی جانشین سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز با اعلام خبر رد رشوه 500 میلیون ریالی توسط بسیجیان ناحیه محمد رسول الله (ص)، گفت: بسیجیان این ناحیه با مشکوک شدن به یک خودروی تندر در جاده شیراز - سپیدان و بازرسی از آن بیش از دو کیلوگرم ماده مخدر تریاک و یک قبضه سلاح شکاری را کشف نمودند.

جانشین سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز افزود: در جریان دستگیری این متهم، وی پیشنهاد رشوه به مبلغ 500 میلیون ریال را مطرح نمود که  توسط برادران بسیجی رد شده و در پرونده متهم ثبت گردید.

وی با قدردانی از هوشیاری و وظیفه شناسی بسیجیان حاضر در این عملیات، گفت: متهم پرونده، محموله کشف شده و اقدامات وی با ثبت در پرونده پس از طِی مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شده اند.

سروان پاسدار مهدی عباسی‌ ارجمندی با بیان اینکه منطقه شمالغرب شیراز با تلاش شبانه روزی بسیجیان ناحیه محمد رسول الله (ص) دارای امنیت پایدار و مثال زدنی برای شهروندان شیراز است، گفت: نیروهای اطلاعاتی و امنیتی سپاه محمد رسول الله (ص) با رصد شبانه روزی وضعیت منطقه، با مجرمان و هرگونه اقدام خلاف قانون طبق قوانین جاری کشور برخورد خواهند نمود که کشف بیش از دو کیلوگرم ماده مخدر تریاک نیز در همین راستا انجام شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها