خبرهای داغ:
امام جمعه بندرترکمن:

دولتمردان مردم را دست مایه جناح بازی خود قرار ندهند

کد خبر: ۸۶۴۵۹۶۱
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ امام جمعه بندرترکمن در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تشکر از مردم وخلق حماسه بزرگ کشور گفت:بیش از 62درصد از مردم کشور در انتخابات 7 اسفند شرکت کردندکه این امر حاکی از دموکراسی واقعی در ایران است.

محمدصالح منصوری افزود:در آمریکا اکثر انتخابات بامشارکت 30 الی 40 درصدی مرد م کشورصورت می گیرد وحتی بالاترین انتخابات در آمریکا زیر 55درصداست.

وی با اشاره به راه یافتگان به مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:راه یافتگان به مجلس وظیفه سنگینی به دوش دارند چرا که در قبال ملت جوابگو ومسول هستند وباید به قولهای داده شده عمل کنند.لذا مردم نیز در دور دوم انتخابات که در بعضی از شهرهای کشور انجام می شوندباید ضمن شرکت پرشور انتخاب اصلحی داشته باشند.

خطیب جمعه بندرترکمن ادامه داد:دولتمردان باید به فکر اشتغال ،معیشت وفرهنگ جامعه باشندلذا از دولتمردان انتظار می رود در این قضیه جناحی عمل نکنندومردم را دست مایه جناح بازی خود قرار ندهند وبه فکر حل مشکلات جامعه باشند.

وی با اشاره به درگذشت فقیه عالم واعظ طبرسی بیان کرد:آیت الله طبرسی از یاران واقعی امام ورهبری بود که زحمات زیادی برای نظام اسلامی کشید.

امام جمعه شهرستان بندرترکمن با اشاره به درگذشت هنرمندبزرگ کشور اذعان داشت:فرج الله سلحشورمرد بزرگی بود به نحوی که مقام معظم رهبری در مورد آثار خلق شده این کارگردان بزرگ کشور می گوید"آثار پراوازه این هنرمند با ایمان از مرزهای کشور عبور ومایه اعتبار سینمای ایران در جهان شد.هنرمندی که عمرش را در اختیار قران ومفاهیم آن قرار گرفت تا مایه سربلندی اسلام شود.

این مقام مسول با اشاره به اقدام جدید کشورهای خودفروخته عربی بیان کرد:کشورهای خودفروخته عربی اخیرا در اقدامی جدیدبه حمایت از یهود واسراییل ،حزب الله لبنان را به عنوان گروه تروریستی معرفی نموده اند که همان تبعیت از اسلام آمریکایی مورد نظر استکبار جهانی است وحاکی از اوج اقدام کورکورانه آنان است.

وی با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امدادخاطر نشان کرد: دستگیری از فقرا ونیازمندان نقش فراوانی در کاهش فقر ومحرومیت در جامه داردلذا مسلمانان همواره باید در کارهای خیر پیشقدم بوده واز یکدیگر سبقت جویند.

منصوری با اشاره به هفته منابع طبیعی ودرختکاری یادآورشد:سفارش جدی دین اسلام به بحث کاشت درخت ودرختکاری است چرا که درخت سرمایه بزرگی است که باید به آن توجه ویژه داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار