خبرهای داغ:
مسئول مديريت مصرف خدمات كاركنان سپاه عاشورا:

خدمات مختص كاركنان سپاه عاشورا نيست

کد خبر: ۸۶۴۵۳۰۸
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

مسئول مديريت مصرف خدمات كاركنان سپاه عاشورا در خصوص ارائه خدمات این مرکز گفت: ارائه خدمات این مرکز مختص کارکنان سپاه عاشورا نیست.

حسين نوري در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، با بيان اينكه در طول يك ماه گذشته به 61نفر وام كالاي ازدواج آسان پرداخت شده، ميزان اين وام را براي هز نفر پنجاه ميليون ریال با اقساط 60ماهه به علاوه کالاهای مکمل با اقساط 15 ماهه اعلام كرد كه به صورت قرض الحسنه به كاركنان ارائه شده است.

وی با تاكيد به اينكه تلاش داريم با عقد قرارداد مستقيم با كارخانه جات و تولیدی ها، كالاهاي مورد نياز با بيشترين كيفيت و كمترين قيمت به دست پاسداران برسد، تهيه كالاهاي مورد نياز كاركنان از جمله لوزام خانگي به صورت كسر اقساط از فيش ماهانه کارکنان ذکر کرد.


نوری افزود: براي ترويج فرهنگ عفاف و حجاب نيز امسال فروشگاهي با همين عنوان آغاز به كار كرده است كه پوشاك مورد نياز بانوان(مانتو، روسري و ...) را با تخفيف ويژه عرضه مي كند.


وي با اعلام اينكه همه كاركنان سپاه استان اعم از شاغل و بازنشسته مي توانند از اين خدمات استفاده كنند، ادامه داد: تلاش داريم با ابلاغ بخشنامه اي، اين خدمات را براي بسجيان نيز با تخفيف ويژه ارائه دهيم.

مسئول مديريت مصرف خدمات كاركنان سپاه عاشورا گسترش فروشگاه های این مرکز را در سطح نواحی و شهرستان ها از دیگر برنامه های مدیریت مصرف خدمات کارکنان دانست.


ارسال نظرات
آخرین اخبار