لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور

شکست شهرداری بعد از سه برد مقابل دانشگاه آزاد در تهران

نتایج روز اول مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور عصر امروز با چهار دیدار برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۴۵۹۵
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵

خبرگزاری بسیج،مرکزی :گروه ورزشی

در تهران و سالن  حکیمیه تیم های دانشگاه آزاد اسلامی تهران و شهرداری اراک به مصاف هم رفتند که این دیدار زیبا و نزدیک تیم دانشگاه آزاد اسلامی موفق شد با حضور بازیکنانی چون زید ، صمد نیکخواه بهرامی ، راش و همچنین مک دونالد  بازی را با نتیجه 76بر71 به سود خود به اتمام ر سانده تا در مجموع چهار بازی این دو تیم نتیجه 3بر1 به سود شهرداری اراک باشد.

در کوارتر اول شاگردان کسایی پور با حساب 14-15 بازی را به سود خود پایان بردند. در کوارتر دوم 30 - 34 به سود دانشگاه آزاد ، کوارتر سوم 49 - 54 به سود دانشگاه آزاد و کوارتر پایانی باز هم این تیم دانشگاه آزاد بود که با نتیجه 71 بر 76 بازی را به پایان برد.

در دیگر بازی هم در سالن امام خمینی گرگان تیمهای شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان رو در روی هم قرار  گرفتند که مهمان یعنی پالایش نفت آبادان در پایان به پیروزی 79بر74 رسید و سومین برد خود را در چهار تقابل این دو تیم بدست آورد تا برای صعود به جمع 4 تیم تنها به یک پیروزی نیاز داشته باشد.در آخرین بازی امروز هم در خانه بسکتبال مشهد  تیمهای ثامن مشهد و شیمیدر تهران مقابل هم صف آرایی کردند که شیمیدر تهران با پیروزی 65بر64  چهارمین برد را هم مقابل ثامن بدست آورد و راهی نیمه نهایی شد. نتایج کلی بازیهای امروز به شرح زیر است :

ثامن مشهد                                    64                   شیمیدر تهران                 65

شهرداری گرگان                             74                  پالایش نفت آبادان            79

دانشگاه آزاد اسلامی تهران           76                  شهرداری اراک                   71

شهرداری تبریز                             69                  پتروشیمی بندر امام          96     

ارسال نظرات