"دشمنان انقلاب اسلامی از ترویج فرهنگ بسیجی وحشت دارند"

بیش از 200 دانش‌آموز اراکی به اردوی راهیان نور مناطق جنگی اعزام شدند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سپاه اراک گفت: 6 دستگاه اتوبوس با استعداد 280 دانش‌آموز به مناطق عملیاتی اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۴۳۶۴۸
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
محمدرضا رضا‌یی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، با اشاره به آخرین دوره از اعزام دانش‌آموزان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی اظهار داشت: 280 دانش‌آموز اراکی در قالب اردوهای 3 روزه به مناطق جنگی شلمچه، هویزه، فتح‌المبین اعزام می‌شوند.

وی افزود: این تعداد دانش‌آموز با 6 دستگاه اتوبوس به همراه راوی و روحانی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند تا با بازدید از این مناطق خود به عنوان سفیران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سپاه اراک تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس رشادت‌های رزمندگان اسلام بود که با لبیک گفتن به ندای ولایت راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شدند، امروز نیز هم فرهنگ و روحیه بسیجی در میان نسل‌های بعد از انقلاب وجود دارد.

رضایی با اشاره به دشمنان نظام اسلامی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همچون آمریکا و اسرائیل از ترویج فرهنگ بسیجی در میان مردم جامعه وحشت دارند چراکه همین تفکر بود که باعث پیروزی ما در دوران دفاع مقدس شد.

وی افزود: اما دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که تفکر بسیج و بسیجی همچون خون در رگ های انقلاب اسلامی جریان داشته و در بحرانی ترین حوادث، به داد این انقلاب رسیده است و اجازه نمی‌دهیم در جنگ نرم نیز آن‌ها قدمی پیشروی داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سپاه اراک تصریح کرد: انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ترویج تفکر بسیجی و فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین اهداف و برنامه‌های اعزام کاروان‌های راهیان نور است و با یاری خدا تاکنون این کاروان‌ها از سوی دانش‌آموزان مورد استقبال قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات