خبرهای داغ:
بسیج گزارش میدهد

حاشیه ای بر حضور گسترده و کم نظیر مردم قزوین پای صندوق های رای

رسانه ها حضور مردم پای صندوق های رای را بی نظیر و غیر قابل پوشش توصیف میکنند.
کد خبر: ۸۶۴۳۱۹۵
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبر گزاری بسیج از حوزه انتخاباتی امام زاده حسین تعداد قابل توجهی از هم استانی ها با حضور در پای صندوق های رای برای همیشه در تاریخ حضور و پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کردند.

یک رای اولی در گفت وگو با خبرنگار بسیج علت حضور خود پای صندوق را اعتقاد به تعیین سرنوشت از طریق حضور در انتخابات توصیف کرد و افزود: حضور من که یک جوان هستم به دشمنان نشان میدهد که نسل جدید انقلاب نه تنها از دستاورد های شهیدان خسته نشده اند بلکه حاضرند برای همان عقیده خون خود را نیز فدا کنند.

بانوی مسنی که به سختی و با کمک فرزندانش پای صندوق رای حاضر شده بود علت حضور خود را با وجود دشواری هایی که برای این حضور داشته است گفت: آمده ام تا پشتیبان امنیت کشورم باشم.

وی ادامه می دهد: می خواهم مسئولین را برای کشورم انتخاب کنم که به درد همه مردم رسیدگی کنند،خون شهیدان را پای مال نکنند و به مردم در جهت پیشرفت و خصوصا رشد اسلامی جامعه کمک کنند.

در ساعات ابتدایی روز هفتم اسفند با اینکه یک روز تعطیل نیز می‌باشد اتفاقی که بیشتر به چشم میآید حضور خانواده های است که در کنار هم برای حضور در انتخابات حاضر شده اند، آقای میانسالی که همراه با خانواده اش در صحنه انتخاباتی حضور پیدا کرده است علت مشارک خود را حفاظت از خون هایی می داند که برای انقلاب و نظام فدا شده است، وی که در ادامه مشخص می شود از خانواده ی معظم شهدا نیز هست می گوید: سنگر ما امروز پای صندوق های رایی است که دشمن خبیثانه چشم به آنها دوخته است.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها