خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز:

حوزه حجاب و عفاف نیازمند کار فرهنگی موثر است

خبرگزاری بسیج: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در آیین اختتامیه دومین جشنواره استانی مد و لباس اسلامی گفت: اثربخشی در حوزه حجاب و عفاف نیازمند کار فرهنگی موثر است.
کد خبر: ۸۶۴۱۴۰۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمد حمیدی با اشاره به اهمیت و جایگاه لباس و پوشش در متن جامعه اسلامی خاطر نشان کرد: پوشش به عنوان یکی از ارکان مهم و بنیادین جامعه اسلامی در منابع مهم و اصیل اسلامی مورد توجه قرار گرفته است .

وی ادامه داد: اهمیت این موضوع تا بدانجاست که توجه به حجاب جزو ضروریات جامعه قرار گرفته است و هر نوع تلاشی برای پاسداشت و ارج نهادن به این موضوع مورد تشویق و توجه است .

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه اسلام صراحتاً خودنمایی زنان را ممنوع کرده است افزود: دشمنان قسم خورده اسلام، عفت و پاکدامنی زنان را نشانه گرفته اند و با ترفندها و ابزارهای مختلف تلاش دارند این موضوع را کمرنگ و بی اهمیت جلوه دهند .

وی بیان کرد: دشمنان برای این مقصود، از رسانه های نو بهره می برند تا با بی اهمیت نشان دادن این مساله، اقبال مردم را به آن بکاهند و نقش آن را در جامعه کمرنگ کنند .

حمیدی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری جشنواره مد و لباس ایرانی، اظهار داشت: این امر تجلی واقعی یک کار فرهنگی است و می توان با تمرکز بیشتر و همه جانبه به این امر نسبت به اخذ نتیجه مطلوب از آن امیدوار بود .

دومین جشنواره استانی مد و لباس ایرانی با معرفی نفرات برتر در بخش های تعیین شده جشنواره به کار خود پایان داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار