خبرهای داغ:
یادداشت به قلم محمد زنگویی:

سخنان رهبری قلب دشمن راهدف می گیرد/ افرادی را انتخاب کنید که دل در گرو ولایت دارند

کد خبر: ۸۶۴۰۷۴۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، باید امروز  خداوند منان را به خاطر  نعمت انتخابات شکر کرد و از این موهبتی که نصیب ملت ایران شده  شاکر باشیم.

رهبرا سخنانت چه زیبا و به موقع قلب دشمن را هدف می گیرد و چه رسا در بزنگاه سخن می گویی و خواب رفتگان و غفلت زدگان را بیدار می کنی آنجا که فرمودی حُسن بزرگ یک مجموعه از مردم این است که آگاه باشند، بیدار باشند، ثابت‌قدم باشند، در فعّالیّت خود دارای ابتکار باشند، راه را بشناسند، از خطرات راه واهمه نکنند و پیش بروند.

تمامی این کلمات خود درسی است برای کسانی که می خواهند در عرصه انتخابات، انتخاب گزینه اصلح را داشته باشند زیرا امروز جمهوری اسلامی به افرادی نیاز دارد که با روحیه جهادی و انقلابی در راه آرمانهای بلند بینانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) ثابت قدم  باشد تا فتنه بیگانه را خنثی و نقشه های آنها را نقش برآب  کند.

حقیقتاً آنچه در سخنان امام خامنه ای در دیدار با مردم آذربایجان که در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش آفرینی کردند مطرح شد نقشه راهی است برای آنانی که می خواهند عید انتخابات را به کام مردم شیرین کنند وبا حضور خود در پای صندوقهای رای بار دیگر مشتی محکم در دهان یاوه گویان و بلندگوهای دروغین غربی و انگلیسی بزنند.
از آغاز تبلیغات و اعلام اسامی کاندیداها شاهد هستیم بعضی از جریان ها در داخل کشور می خواهند انتخابات را به نفع خود مصادره کنند و جالب این است که بلندگوی دروغ پراکنی بی بی سی نیز لیست بعضی از همین افراد را تایید و مردم را ترغیب می کند تا به این لیست ها رای بدهند .


مردم با بصیرت ایران اسلامی اسیر فتنه انگلیسی نمی شوند

اما مردم ولایی و با بصیرت ایران اسلامی اسیر فتنه انگلیسی نمی شوند، از آن روزی که انقلاب اسلامی شکل گرفت دشمن درصدد این برآمد تا انقلاب اسلامی را با چالش های فراوان روبرو سازد با کودتاهایی که اوایل انقلاب از جمله نوژه و تخریب چهره یاران امام (ره) و همچنین نزاع های سیاسی و تحریک عاملان خود فروخته به بمب گذاری و نیز جنگ تحمیلی کرد بر آن بود که انقلاب اسلامی نتواند مسیر خود را ادامه دهد.

اما خوشبختانه این انقلاب با عنایت حضرت حق و نظر امام زمان (ع) و درایت رهبران خود توانسته است به قدرتی تبدیل گردد که دشمنان حاضرند با او در سر یک میز بنشینند و دررابطه با مسائل منطقه ای ، هسته ای و غیره گفتگو کنند قدرتهایی که روزی این کشور را زیر چکمه های استعمار خود له کرده بودند.

امروز شرایط انقلاب اسلامی طوری رقم خورده است که دشمنان قسم خورده این نظام اذعان می کنند که بدون نقش ایران نمی توان برای مسائل مختلف گوناگون برنامه ریزی و تصمیم گیری کرد .

باید بدانیم انقلاب در مسیر راه خود افرادی را تربیت کرده که معلم انسانها در طول دوران شده است  و امروز ثمره خون آنها نباید به دست کسانی بیفتد که مانند ابو موسی اشعری ها و اشعث ها به دنبال استحاله انقلاب اسلامی باشند  که در زمین دشمن بازی میکنند .

دشمن وقتی میبیند حال این افراد را برای آنها برنامه ریزی می کند امثال موسوی و کروبی و دیگران که به برکت این انقلاب چهره شدند امروز از سوی سرویس های خبری انگلیسی و آمریکایی مورد استقبال قرار می گیرند مگر نمی دانند که امام (ره) فرمود« هرگاه دیدید که دشمن از شما تعریف می کند بدانید که کارتان اشتباه است» مگر همین افراد روزی یار امام نبودند پس چرا امروز حرف امام را قبول ندارند. چرا دشمن از آنها تعریف و تمجید می کند؟ لیست آنها را تایید می کند برائت نمی جویند و چرا  در ستادهای انتخاباتی آنها افرادی دیده می شوند که سابقه خوبی را ندارند.

رهبری معظم باز هم هشدار دادند «که من چیزهایی را که میبینم، چیزهایی را که احساس میکنم، باید با ملّت عزیزمان در میان بگذارم بعضی از حرفها را باید به مسئولین محترم بگویم و میگویم، بعضی از حرفها را باید افکار عمومی ملّتمان مورد توجّه قرار بدهند و من وظیفه دارم آنها را به ملّتمان عرض بکنم: دشمن درصدد آن است که افکار عمومی ما را از اهداف خود و نیّات پلید خود غافل نگه دارد؛ برنامه‌هایی را میچینند، قطعات جداگانه‌ای را در جاهای مختلف تدارک می‌بینند تا این قطعات را به هم وصل کنند، آن‌وقت آن نقشه و توطئه‌ی اصلی آنها تحقّق پیدا کند؛ ما باید نگذاریم.»

باید ملت با نگاه به سخنان رهبری با این توطئه نفوذ برخورد کند. چهره هایی که معلوم نیست هزینه های اسراف گرایانه انتخاباتی خود را ازکجا می آورند مورد توجه قرار دهند کسانی را که در ظاهر ادعای خط امامی اما با اصل ولایت فقیه مشکل دارند را بشناسند وتوجه کنند به حال فعلی افراد روزی در انتخابات 88 می گفتند موسوی و کروبی یار امام بودند خوب طلحه و زبیر هم یار پیغمبر بودند اما در مقابل ولی خدا لشکرکشی کردند درست همان کاری را که موسوی و کروبی کردند و خسارت های زیادی را برای این مملکت به بار آوردند.

مردم ولایتمدار ایران اسلامی باید توجه کنند به کسانی که برای جلب نظر مردم از هیچ عملی فرو گذار نمی کنند شام های آنچنانی ، پذیرایی های آنچنانی ، و هزینه تبلیغات آنان سر به فلک می کشد. حتی شنیده می شود که بعضی ها در دوره های گذشته فقط برای اینکه یک رای بخرند حاضر بودند 50 هزار تومان خرج کنند. مردم با بصیرت استان گلستان توجه کنند به جریانات سیاسی و افرادی که حتی حاضر نیستند پای ارزشها کمی از خود مایه بگذارند و به میدان بیایند.
 باید با هوشیاری کامل افرادی را انتخاب کنند که دل در گرو ولایت دارند و انقلابی هستند و انقلابی عمل می کنند زیرا به گفته رهبری معظم مجلس از جایگاه ویژه ای بروخور دار است.

در رابطه با خبرگان رهبری نیز شاهد هستیم که انگلیسی ها و رادیو بی بی سی به مردم کد می دهند که به فلان شخص رای بدهید
رادیوی انگلیسی دارد به مردم تهران دستورالعمل میدهد به فلانی رأی بدهید، این سخنان همه معنا دار هستند و مردم باید به شاخص ها توجه کنند و جوانان انقلابی مردم را بیدار کنند تا انشاء الله رحمت و نصرت الهی شامل حال این مردم گردد.
محمد زنگوئی سرپرست خبرگزاری بسیج گلستان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رضا
۱۷:۱۵ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
احسنت استاد دکتر سرتیپ زنگوئی
واقعا بسیجی باید در وسط میدان باشد.
پر بیننده ها