خبرهای داغ:
امام جمعه بندرترکمن:

ملت ایران در7 اسفندحماسه ای دیگر می آفریند

کد خبر: ۸۶۴۰۰۵۲
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ امام جمعه بندرترکمن در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به تکرار حماسه ملت ایران در 7اسفندماه گفت:ملت ایران در طول 37سال از انقلاب اسلامی همواره بصیرت،صبر ودینداری را پیشه خود قرار دادند لذا در سی وهشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی حماسه بزرگ حضور رادر انتخابات 7 اسفند رقم می زنند.

محمد صالح منصوری با اشاره اینکه دشمنان انقلاب سعی دارندبا نفوذ در انتخابات به اهداف شوم خود برسند افزود:چشم تمام دولتهای جهان به روزبرگزاری انتخابات در ایران است لذاشرکت در انتخابات امری واجب ومهم است.

خطیب جمعه توانای شهرستان با اشاره اینکه انتخابات درزمان پیامبر گرامی اسلام وحضرت علی(ع) نیزوجودداشته تصریح کرد:اصل حضورنخستین امرواجب است وانتخاب اصلح نیز واجب دوم، لذا ملت بصیرکشور با حضور خود در 7 اسفند بار دیگر حمایت خود را ازولایت وخون شهدا اعلام کرده واجازه نفوذ به دشمن را درمملکت خویش نمی دهند.

این مقام مسول با اشاره به درسهای مهی که کاندیداهای انتخاباتی باید به آن توجه داشته باشند اذعان داشت:اخلاق مداری درس مهمی در انتخابات است که کاندیداها وطرفداران آنان باید به این امر توجه داشته باشندواخلاق را سرلوحه کارخویش سازند.

منصوری ادامه داد:عدم تخریب کاندیداها وصداقت یکی دیگر از شاخصه های مهم درتبلیغات کاندیداها وطرفداران آنان است.لذا اخرت خود را برای دنیای دیگران نسوزانید .کاندیداهاباید مردمی باشند وتعهد را سرلوحه کارهای خویش قرار دهدهمچنین قانون مداروخدمتگذار صادقی برای مردم باشد.

اما م جمعه بندرترکمن با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مردم تبریز وپیامهای مهمی که در این دیدار مطرح شد خاطر نشان کرد:اگر دشمنان انقلاب از کاندیدایی حمایت کنند باید درآن شک کرد چرا که به گفته امام خمینی اگرمعاندان نظام به طرفداری از شخصی در صدد حمایت از آن کاندید است باید حواسمان را کاملا جمع کنیم اینکه انگلیس اخیرا از کاندیداهایی طرفداری وحمایت میکند خط قرمز ماست ونباید به گفته های دشمنان اعتنایی کنیم.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به سخنان معمار کبیرانقلاب بیان کرد:شعار مرگ برامریکا ذکری مقدس است چرا که آمریکا در طول 37سال انقلاب اسلامی با جنایتها ودشمنی های آشکار خود ملت رادر تنگناهای فراوانی قرار داد وخون این ملت راریخت لذا ملت بیدار وهوشیار ما با حضور خود درانتخابات حماسه ای دیگرخواهد آفرید.

وی با اشاره به ورود نظامی های ترکیه به سوریه اعلام کرد: دولت ترکیه با اعزام نیروهای نظامی خود منطقه کردنشین سوریه را اشغال نمود لذا اگر عربستان بخواهد حماقت سوریه راانجام دهد سوریه قتلگاه تکفیرهای، ترکیه ونیروهای عربستان خواهد شد چرا که سربازان خمینی کبیر اجازه حضوررا به دشمنان نخواهد دادوسرزمینهای مقدس را از لوث تکفیری ها پاک خواهد کرد.

وی اضافه کرد:ترکیه با گستاخی اعلام کرد باید با اسراییل علنا ارتباط داشته باشیم واسراییل با اعلام اینکه کشورهای عربی واسلامی علنا باید با هم قرار داد ورفت وآمد داشته باشند به دنبال یافتن حامیان اشکار در جهان است تابه اقدامات کثیف خود رسمیت ببخشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار