مسئول سیاسی سپاه تنگستان:

تعهد و تخصص دو مولفه لازم برای انتخاب اصلح است

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان گفت: در کار و زار انتخابات امروز آنچه بایستی مردم در انتخاب فرد اصلح مد نظر قرار دهند دومولفه تعهد و تخصص است که هر کدام از اهمیت ویژه ای برخور دار است.
کد خبر: ۸۶۳۸۶۷۳
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، حامد جعفری در گفتگو با خبرگزاری بسیج در تنگستان گفت: با توجه به موقعیت داخلی کشور و تهدیدات دشمنان و مسائل منطقه‌ای و بین المللی، ملت آگاه و بصیر کشورمان تصمیم خود را برای ایفای نقش مهم و تأثیر گذار خود در انتخابات ۷ اسفند ماه گرفته اند که نشانه های آن در اقیانوس بی‌کران و دشمن شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و خلق حماسه ای دیگر در تاریخ انقلاب نمایان بود.

وی گفت: حضور حداکثری در پای صندوق های رأی، انتخاب بر اساس شاخص ها و معیارهای اسلامی و انقلابی و اعتماد به افراد و جریان‌های اسلامی و انقلابی اصیل و تشکیل مجلس شورای اسلامی انقلابی از راهبردهای ملت ما در انتخابات آینده می باشد.

جعفری گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی در مرحله اول باعث تولید قدرت و اقتدار برای کشور و بیمه شدن آن در برابر تهدیدات خواهد بود که البته برای تشکیل مجلسی کارآمد در مرحله دوم بایستی نمایندگان خود را بر اساس شاخص ها و معیارهای اسلامی و انقلابی انتخاب نماییم تا برای این کار خود در پیشگاه خداوند و وجدان خود حجت شرعی و عقلی داشته باشیم و در آینده از انتخاب خود پشیمان نشویم.

 وی گفت: نمایندگان منتخب ما بایستی به ولایت فقیه با آن شرایط و ویژگی ها و ملزوماتی که امام خمینی‌(ره) به آن اعتقاد داشتند و در قانون اساسی هم آمده است، اعتقاد عملی داشته باشد، در غیر این صورت علاوه بر عمل نکردن به وظایف شرعی و قانونی ممکن است با رویکرد نادرست خود در کار نظام خلل ایجاد خواهد کرد.

ارسال نظرات