"طراحی سلاح هوشمند در راستای خدمت به پیشرفت دفاعی کشور"

بصیرت دهی برای انتخاب اصلح رسالت بسیج است

سرباز نمونه جشنواره سرباز جوان حضرت علی‌اکبر(ع) سپاه روح‌الله با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: بصیرت بخشی برای انتخاب اصلح رسالت و رویکرد سپاه و بسیج است که این مهم در حلقات صالحین به خوبی دنبال می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۶۹۱۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶

مجبد سپهری‌نصب در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به ملاک برتری خود در هشتمین جشنواره سرباز جوان حضرت علی‌اکبر(ع) اظهار داشت: در حوزه دفاع و امنیت به عنوان سباز نمونه در سپاه روح‌الله انتخاب شده‌ام.

وی افزود: مهم‌ترین مسئله برای شخص من پیشرفت کشور است که به عنوان یک جوان مومن و انقلابی برای حل مشکلات کشور با تمام وجود تلاش خواهم کرد از سوی دیگر عنصری مفید برای مجموعه‌ای باشم که در آن فعال هستم بنابراین با این دو دیدگاه سلاح هوشمندی را طراحی کردم.

این سرباز نمونه در هشتمین جشنواره سرباز جوان حضرت علی‌اکبر(ع) سپاه روح‌الله تصریح کرد: سلاحی هوشمند که نیروهای خودی را مورد هدف قرار نمی‌دهد، دارای دوربین دید در شب، اگر زمانی این سلاح به هر دلیلی به دست دشمن بیافتد می‌تواند اطلاعاتی را که در سیستم این سلاح هوشمند ذخیره شده است را پاک و از بین برد و چند ویژگی متمایز دیگر در بحث سلاح شناسی است، در عرصه نظامی گامی کوچک را برای پیشبرد کشور برداشتم.

سپهری‌نصب با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: برای اینکه افراد اصلح و متعهد و انقلابی را انتخاب کنیم باید بصیرت و آگاهی لازم را نسبت به کاندیداها به دست آوریم که در این زمینه می‌توان از مشورت با افراد مطلع بهره‌مند شد.

وی افزود: یکی از مواردی که می‌تواند در بحث بصیرت‌افزایی نقش موثری داشته باشد حضور سخنرانان آشنا به مسائل روز در حلقات صالحین است که مرتب در این حلقات شرکت می‌کنم و حتی در آگاهی بخشی به سایر اعضا تلاش می‌کنم.

این سرباز نمونه در هشتمین جشنواره سرباز جوان حضرت علی‌اکبر(ع) سپاه روح‌الله تصریح کرد: همواره سخنان مقام‌معظم رهبری را درباره مسائل و مناسبت‌های مختلف دنبال می‌کنم تا بتوانم با بصیرت لازم در مسیر گام برداشته و پیرو ولایت‌فقیه در تمامی عرصه‌ها باشم.

سپهری‌نصب با اشاره به نقش بسیج در حل مشکلات اقتصادی گفت: بیشتر صنایع به سبب واردات بی‌رویه دچار رکود شده‌اند، بسیج سازندگی تاکنون اقدامات موثری در حمایت از کارآفرینی، کار و تولید ملی انجام داده اما نیازمند اقدامات گسترده‌تری در این مسیر هستیم و تصور می‌کنم بسیج می‌تواند در بحث فرهنگ‌سازی گام بلندتری بردارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات