خبرهای داغ:
شهردار خامنه:

مشکل مسکن از کمبودهای مشهود شهر خامنه است

خبرگزاری بسیج: شهردار خامنه با بیان اینکه مسکن از کمبودهای این شهر با توجه به درخواست جوانان به خصوص خامنه ای های مقیم مرکز است اظهار امیدواری کرد با شناسایی سرمایه گذار واجد شرایط ضمن حل این مشکل مقدمات جذب سرمایه گذار برای طرح های بعدی نیز فراهم شود.
کد خبر: ۸۶۳۵۷۰۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، بابک شریفی با تاکید بر لزوم جذب سرمایه گذار جهت توسعه پایدار، افزود: جذب سرمایه گذار می تواند منبع درآمد پایدار برای شهرداری باشد.

وی اظهار داشت: به استناد مصوبات هیأتعالی سرمایه گذاری و برابر شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری، شهرداری خامنه در نظر دارد نسبت به ساختمجتمع مسکونی تجاری شهر خامنه از طریق مشارکت و جذب سرمایه‌گذار اقدام کند.

شریفی در تشریح این طرح افزود: این طرح در زمینی به مساحت ۵۹۲ مترمریع در خیابان اصلی شهر و دسترسی به همه امکانات و انشعابات در پنج طبقه مسکونی-تجاری و با سه معبر دسترسی امکان اجرای طرح و مجتمع منحصر بفردی را فراهم و از همه سرمایه گذاران دعوت می کند با شرکت در فراخوان مذکور از فرصت بوجود آمده بهره مند شوند.

وی ادامه داد: مـتـقـاضیان واجد شرایط برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط مــشــارکــت و بازدید از محل طرح حــداکـثــر تــا پــایــان وقــت اداری روز دوشنبه ۹۴/۱۲/۱۰بــه واحد سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری خامنه مراجعه و یا از طریق شماره تلفن ۴۲۴۶۴۳۳۳-۰۴۱ و آدرس اینترنتیwww.khamene.ir از شرایط آن اطلاع حاصل کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار