عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

چرا خودروی لوکس آزادانه از مناطق آزاد وارد می‌شود؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: عزمی جدی و ملی ضروری است تا با جریان سازی عادی واردات خودروهای گران قیمت خارجی در مناطق چون اروند جلوگیری شود و خوزستان و حوزه اروند محل تبادل کالای خوروی لوکس خارجی شده است و نشانی از تولید ملی دیده نمی شود.
کد خبر: ۸۶۳۴۹۲۴
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹

محسن صرامی فروشان نماینده مردم خمینی شهرو عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، تخلفات اساسنامه ای مناطق آزاد بر طبق اساسنامه عمل نمی کنند و نوعی تخلف محسوب می شود اظهار داشت: مناطق آزاد به گونه‎ای ویژه، قانون مستقل به خود دارد ولی متاسفانه مدتی است بر اساس تامین هزینه ها، درآمد گونه اقدام می نماید و بر طبق قانون پیش نمی رود.

وی با بیان اینکه ریل گذاری اجرای قانون مناطق آزاد فراهم و الزامی است افزود: التزام مناطق آزاد بر محوریت قانون بوده است که کمرنگ شده است و شاهد هستیم لفظ آزاد بهانه توجیهی برای ورود سرمایه گذاران، کالاهای بی کیفیت خارجی گشته است که باید هر چه سریع تر ممانعت به عمل آید.

نماینده مردم خمینی شهر در خاتمه اشاره کرد: عزمی جدی و ملی ضروری است تا با جریان سازی عادی واردات خودروهای گران قیمت خارجی در مناطق چون اروند جلوگیری شود و خوزستان و حوزه اروند محل تبادل کالای خوروی لوکس خارجی شده است و نشانی از تولید ملی دیده نمی شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار