خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد:

حضور حداکثری و انتخاب اصلح شکستی بر پروژه نفوذ دشمنان

کد خبر: ۸۶۳۴۱۰۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار رحمت الله صادقی در هشتمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) و آیین تجلیل از سربازان نمونه و موفق نیروهای مسلح استان گلستان که به میزبانی سپاه نینوا استان گلستان برگزار شد، با بیان اینکه هیچگاه سابقه نداشت که مقام معظم رهبری در یک مدت معین به نفوذ این چنین اشاره کرده باشد، گفت: نفوذ در آرمان‎های امام، شهدا، مقام معظم رهبری و مکان‎های قدرت ساز از حربه دشمن است.

وی با بیان اینکه عرصه انتخابات یکی از عرصه مورد توجه دشمنان برای نفوذ است، گفت: مقام معظم رهبری تاکید دارد که نگذارید در عرصه انتخابات نفوذی شکل بگیرد چرا که این نفوذ پایه‎ها و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را می‎جود و از بین خواهد برد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان یادآور شد: مقام معظم رهبری دو راه را برای مقابله با نفوذ معیین کرده است و تاکید داشته که با حضور حداکثری مانع از نفوذ شویم.

صادقی با بیان اینکه دشمن از حضور حداکثری شما سیلی می‎خورد گفت: انتخاب درست و فرد اصلح دومین راه مقابله با نفوذ در انتخابات است و ما باید در انتخابات کسی را انتخاب کنیم که در برابر استکبار و ناو نظامی آن روحیه خود را از دست ندهند.

وی به اهمیت سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در حفظ تمامیت ارضی اشاره کرد و گفت: این اقتدار شما دشمنان را به این فکر انداخته است که این عنصر برتر ساز انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار دهد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه امروز باید بررسی کنیم چرا دشمن به جوانان این مرز بوم نگاه ویژه‎ای دارد، گفت: پاسخ این مهم در عملکرد جوانان در طی 37 سال گذشته از تاریح انقلاب اسلامی نهفته است.

صادقی در خصوص هشتمین جشنواره حضتر علی اکبر و تجلیل از سربازان نمونه اشاره کرد و گفت: جوانان ما امروز با تاسی از حضرت علی‎اکبر(ع) توانسته‎اند آرمان‎های بلند امام(ره) و انقلاب اسلامی را پیش ببرند .

وی به یاس و ناامیدی دشمنان در پروژه‎های نظامی بر علیه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز دشمن پروژه نفوذ را برای مقابله با انقلاب اسلامی دنبال می‎کنند و به دنبال این است که با نفوذ افراد به مکان‎های تصمیم‎ساز و حساس انقلاب اسلامی پایه و اساس انقلاب اسلامی را سس کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها