خبرهای داغ:
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه مطرح کرد

نفوذ، پروژه اصلی دشمن علیه انقلاب اسلامی

برای نخستین بار در فتنه 88 عده‎ای در تاریخ انقلاب در برابر ولی فقیه‎ ایستادند.
کد خبر: ۸۶۳۴۰۹۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار ید الله جوانی در مراسم یادواره شهدای 48 شهید کارمند و شهدای فجر آفرین استان گلستان اظهار کرد: بعد از دوران هشت سال دفاع مقدس دشمن به این نتیجه رسیده است که باید برای مقابله با انقلاب اسلامی به سراغ روش‎های دیگر بروند.

وی قرار دادن ارزش‎ها در برابر اندیشه‎های مردم را یکی از روش‎های ضربه زدن به انقلاب اسلامی دانست، گفت: فریب ملت دومین روش استکبار جهانی برای مقابله با انتخابات است.

مشاور نمانیده ولی فقیه در سپاه ابراز داشت: دشمن در این مسیر اقدامات طولانی را برنامه ریزی کرده بود و ثمره آن را بعد از انتخابات سال 88 دید و توانست بعد از انتخابات آن سال حوادثی را رقم بزند.

سردار جوانی کودتاه مخملی 88 به اشاره کرد و گفت: در آن دوران جوانانی که می توانستند مثل  فهمیده، همت و باکری رفتار کنند به جای شعار « مرگ بر آمریکا» شعار « نه غزه و نه لبنان» را سر دادند و به جای فریاد زدن «مرگ بر ضد ولایت فقیه» شعار « مرگ بر اصل ولایت فقیه » سر داند و این ها نشانه عملکرد دشمنان بود.

وی با بیان اینکه عده‎ای در مسیر پروژه نفوذ آمرکایی فریب خوردند، گفت: باید کسانی که در راه انقلاب اسلامی و آرمان های امام(ره)  ثبات قدم  هستند را بشناسیم.

برای نخستین بار در فتنه 88 عده‎ای در تاریخ انقلاب در برابر ولی فقیه‎ ایستادند

مشاور نمانیده ولی فقیه در گفت: برای نخسیتن بار بعد از سال 88 آقای موسوی توانست یک عده‎ای را در انقلاب اسلامی در برابر مقام معظم رهبری قرار داند و جای تاسف دارد که هنوز کسانی باور نمی‎کنند که این یک توطئه بود و چنین افرادی در مقابل ولایت فقیه قرار گرفتند.

سردار جوانی با بیان اینکه باید از تاریخ درس بیاموزیم، گفت: در تاریخ عده‎ای در کنار امام علی (ع) شمشیر می‎زدند روزی در برابر امام حسین(ع) قرار گرفتند.

مشاور نمانیده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه تسلط برخاورمیانه بر حاکمیت جهانی تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد:  در خلیح فارس چند 100 سال استکبار قدرت بلا منازه بود اما  در سال‎های اخیر جمهوری اسلامی تعیین کننده تحولات منطقه است تا حقیقت جابه جایی قدرت در منطقه آشکار شود.

جوانی به دستگیری 10 ملوان آمریکایی اشاره کرد و گفت:مقام معظم رهبری در دیدار با ملوانان و نیروهای دریایی بعد از دستگیری ملوانان آمریکایی به اقدام به موقع تاکید داشتند و فرمودند این کار خدا بود.

وی با بیان اینکه دشمن نمی‎خواهد قدرت انقلاب اسلامی در منطقه تسریع شود فتنه 88 را محصول 20 سال برنامه ریزی دشمن برشمرد.

مشاوره نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه  باید بیندیشیم در آستانه انتخابات نقشه دشمن چیست و چطور می‎توانیم این نقشه را خنثی کنیم، یادآور شد: در دوران پسا برجام دنیا به دنبال مطرح کردن این بود که ایران در برابر استکبار جهانی زانو زده اما دستگیری ملوانان آمریکایی نشان داد بعد از این اتفاق قدرت بلا منازه منطقه چه کسی است و چه کسی زانو زده است.


امروز انتخابات به صحنه مبارزه بر انقلاب تبدیل شده است

سردار جوانی با بیان اینکه امروز انتخابات به صحنه مبارزه بر انقلاب تبدیل شده است، افزود: انتخابات فرصتی برای ملت است و  نباید با غفلت و عدم وظیفه شناسی به موقع فرصت سوء استفاده  برای دشمن از انتخابات ایجاد کنیم.

وی ابراز داشت: از ابتدای انقلاب تا به امروز مقام معظم رهبری فرمودند که مردم ولی نعمت هستند و در هر انتخاباتی سیاست نظام مشارکت مردم در سرنوشت خود است.

مشاور نمانیده ولی فقیه در سپاه دعوت به صحنه حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح تاکید کرد و گفت:  در مجلس‎ها رویه انقلاب باید حاکم باشد چرا که دشمنان امروز از افراد انقلابی که در راس آن مقام معظم رهبری است می‎ترسند.

مشاور نمانیده ولی فقیه در سپاه آمریکا را طاغوت زمانه معرفی کرد و گفت: امروز آمریکا برای حاکم کردن ارزش‎های خوددنبال  ارزش‎های اسلامی را می خواهد کنار بزند و بر این اسا ما را محکوم به عدم رعایت حقوق بشر می‎کنند.

پروژه اصلی دشمن بر علیه انقلاب اسلامی نفوذ است

سردار جوانی یادآور شد: در زمانی قرار داریم که پروژه اصلی دشمن ما یعنی آمریکا نفوذ است و در این نفوذ به دنبال این است فضایی را ایجاد کند که افراد نفوذ پذیر در  کانون تصمیم گیر  بتواند اثر گذار باشد.

وی افزود:  امروز باید کسانی انتخاب کنیم که مطمئن باشیم از دشمن نمی‎هراس چرا که دشمن به فضای سیاسی و داخلی کشور امید دارند و دشمنان به نوعی دیگر به دنبال فریب ملت هستند.

مشاور نمانیده ولی فقیه در سپاه گفت: بعد از فتنه 88  مقام معظم رهبری به این موضوع اشاره داشتند که تفرقه، اختلاف و خسارت‎هایی اقتصادی که به وجود آمده سال ها زمان می برد که بتوانیم آن را برآورد کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار