استاندار آذربايجان شرقي:

دوره دوم سازندگي/ موتور محركه اقتصاد بر عهده بخش غيردولتي است

کد خبر: ۸۶۳۳۶۱۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۴

خبرگزاري بسيج: استاندار آذربايجان شرقي در نشست خبري خود، با تاكيد به اينكه موتور محركه اقتصاد در عصر نو سازندگي بر عهده بخش غيردولتي است، گفت: در دو و نيم سال گذشته تلاش كرده ايم تا به بخش خصوصي اين اطمينان را بدهيم كه دولت رقيب بخش خصوصي نيست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، اسماعيل جبارزاده با اشاره به دوران پسابرجام، گفت: در آستانه فصل جديدي از تاريخ انقلاب هستيم كه شايد بتوان آن را دوره سازندگي دوم خواند و براي بازسازي، نوسازي و شكوفايي اقتصاد مملكت بايد با عزم ملي و روحيه انقلابي و جهادي مردم، بخش خصوصي و دولت وارد اين مرحله شد تا مملكت را از نو بازسازي كنيم.


وي اقتصاد كشور را داراي ظرفيت بالايي دانست و افزود: اعتقاد داريم در زمان اندكي مي توانيم با مشاركت و مديريت بخش خصوصي و هدايت دستگاه هاي دولتي از توليد و اقتصاد مقاومتي مورد تاكيد رهبري، راه توسعه را در پيش گيريم كه از ابتداي سال 94 اين مهم انجام مي شود.

جبارزاده توليد ثروت، ايجاد شغل و بازسازي اقتصاد كشور را از مهمترين دغدغه هاي شخص رئيس جمهور خواند و اظهار داشت: فرصت مناسبي است كه اقتصاد دولتي را به بخش غيردولتي بسپاريم همانطوري كه در كشورهاي پيشرفته دنيا، اقتصاد بيشتر دردست مردم بوده و دولت وظيفه حاكميتي دارد.

نشست خبري استاندار آذربايجان شرقي با حضور اصحاب رسانه استان، در ساختمان اين محل برگزار شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار