خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام محمد باقر(ع) الموت:

استقلال و عظمت و اقتدار به برکت این انقلاب است

فرمانده سپاه امام محمد باقر(ع) الموت گفت: انقلاب اسلامی و ولایت فقیه از طیبات است و این استقلال و عظمت و اقتدار به برکت این انقلاب است و اگر ما این دستاورد که انقلاب ما را از ابعاد مختلف از دشمنان اسلام خارج کرده است، برای عظمت انقلاب کافی است.
کد خبر: ۸۶۳۲۹۷۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حمید رضا ایراندوست فرمانده سپاه امام محمد باقر(ع) الموت صبح امروز در نشست بصیرتی بسیجیان منطقه الموت به عظمت انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: پس از گذشت 37 سال از عمر انقلاب، شاهد این هستیم که پیشرفت و اقتدار زیادی داشته است که به برکت همین انقلاب و رهبری ولی فقیه بوده است.

وی خاطر نشان کرد: مجله اشپیگر آلمان در خصوص امام (ره) گفته است که امام کسی است که شاخی مانند محمدرضا پهلوی را سرنگون کرد که کار بسیار بزرگی بود چرا که تمام ابر قدرت ها از او حمایت می کردند و این امام بود که به امت اسلامی ایران اعتماد به نفس داد.

ایراندوست در ادامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی ملت ما و همه مسلمانان و همه بشریت را از حقارت نجات داد انسان هایی که حلقه به گوش ابر قدرت ها بودند و نظارت و کارهای خودشان را به آنان تحمیل می کردند.

فرمانده سپاه امام محمد باقر(ع) الموت عنوان کرد: انقلاب اسلامی و ولایت فقیه از طیبات است و این استقلال و عظمت و اقتدار به برکت این انقلاب است و اگر ما این دستاورد که انقلاب ما را از ابعاد مختلف از دشمنان اسلام خارج کرده است، برای عظمت انقلاب کافی است.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی هیچ وقت از دشمنی خود دست برنداشته اند، یادآور شد: از اول انقلاب از زمانی که مردم بصیر ایران اسلامی خواستند سرنوشت خود را خود تعیین کنند بدخواهان و دشمنان شروع به تحریم و ملت ایران را مورد ظلم قرار دادند.

وی اظهار داشت: مردم باید در همه زمان ها هوشیار و آماده باشند و بدانند اگر ما با بصیرت و متحد باشیم طبق گفته امام راحل که فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد.

ایراندوست در خاتمه ابراز کرد: راه و روش ولایت فقیه امروز همان راه و روش دیروز امام خمینی (ره) می باشد و دشمنان در صدد هستند که با تحریف اندیشه و افکار امام به ولایت و اسلام ضربه زده و مردم را نا امید کنند.

 

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها