علی اشرف خانلری
به همت سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران؛
خبرگزاری بسیج: همایش اقتصاد مقاومتی به منظور توجیه مسئولان سازمان های دانش آموزی خواهر و برادران پیشگامان و مسئولان حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی استان تهران با حضور اساتید اقتصاد دان در سالن هلال احمر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۲۸۲۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ خسرو ابوفاضلی، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در این همایش، با اشاره به رهنمودها و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به بحث اقتصاد مقاومتی، خاطر نشان کرد: در راستای اجرایی کردن منویات معظم له و با توجه پتانسیل ها و نقش دانش آموزان در تقویت و توسعه بحث اقتصاد مقاومتی، کارگاه آموزشی و همایش اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولان سازمان های دانش آموزی خواهران و برادران «پیشگامان» و مسئولان حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی استان تهران برگزار شد. 

 وی با اشاره به اینکه تنها راه مقابله با تحریم ها و توطئه های دشمنان، اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور است، خاطر نشان کرد: امام راحل نیز در صحیفه نور بر اهمیت این موضوع تاکید داشته اند و بحث اقتصاد مقاومتی در کتاب های درسی دانش آموزان نیز گنجانده شده است.

ابوفاضلی با تاکید بر اینکه تنها راه مقابله کشور در برابر استعمار ایستادن بر روی پای خودمان است، اظهار داشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی نیز تاکید داشتند که نان و پنیر خودمان را می خوریم اما دست به سوی استعمار دراز نمی کنیم. وی تصریح کرد: سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در خصوص اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی، بهترین گزینه را ایجاد انگیزه در قشر دانش آموزان و توجیه مسئولان سازمان های دانش آموزی خواهران و برادران پیشگامان و مسئولان حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی در این عرصه می داند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار