خبرهای داغ:
امام جمعه موقت تاکستان:

هدف دشمن از بین بردن روحیه انقلابی مردم است

امام جمعه موقت تاکستان گفت: هدف دشمن گرفتن روحیه انقلابی از مردم است، جوانان و نوجوانان و نخبگان سیاسی و بسیجیان باید روشنگری و بصیرت افزایی کنید،مردم انقلابی ایران در 22بهمن پررنگ تر از سالهای گذشته انزجار خود را از دشمنان نشان خواهند داد.
کد خبر: ۸۶۳۲۳۸۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی بخشی امام جمعه موقت تاکستان در خطبه های این هفته نماز جمه تصریح کرد: دشمنان ۳۷ سال با ما دشمنی کردند و همه توانشان را بکار گرفته اند، کارشناسان و تحلیلگران برجسته غربى، اعتراف می کنند که هر یک از صد ها توطئه ای که براى جمهورى اسلامى تاکنون پیش آمده، اگر براى هر کشور دیگرى پیش آمده بود،آن نظام سیاسى را ساقط مى‌کرد.

امام جمعه موقت تاکستان در ادامه با اشاره به اینکه رزمایش بزرگ نیروى دریایى ارتش با نام «ولایت ۹۴»  با رمز مقدس یا زهرا(س) افزود: هدف از برگزاری این رزمایش ارتقای توانمندی در دفاع از مرزهای کشورمان است و هیچ‌گاه تهدیدی علیه هیچ کشوری نیست. پیام آور امنیت و صلح و دوستی برای کشورهای همسایه و دوست بوده، و ناامن سازی برای کشورهایی است که در جایگاه دشمن ما هستند که بدانند توانمندی ما در بحث دفاعی، بسیاربسیار بالاست .

حجت الاسلام علی بخشی با بیان اینکه برای استقرار نظام اسلامی هزینه‏های زیادی شده است، گفت: کشورمان برای پایداری نظام جمهوری اسلامی هینه های زیادی را متقبل شده است که در جنگ هشت ساله شهدای بسیاری در این راه جان خود را از دست داده‌اند که خون شهدا یکی از این هزینه های گران‌بها است.

وی تصریح داد: انتخابات پیش رو فرصتی دوباره برای حضور مردم در عرصه دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی است در طول سالهای پس از انقلاب انتخابات بسیاری در کشور برگزار شده است که برگزاری این انتخابات نشان از توجه به نظر مردم و رعایت دموکراسی در کشور دارد.

امام جمعه موقت تاکستان گفت: چون هدف مردم ایران نیز رضایت الهی بود دشمنان در جنگ با نظام اسلامی شکست خورده و نظام مقدس اسلامی محکم، استوار و قوی پا برجاست.

وی ادامه داد: دشمنان با وجود همه توطئه هایی که علیه نظام اسلامی داشتند نتیجه نگرفته و امروز از راه ابراز دوستی و محبت در آمدند تا آن کاری را که از طریق توطئه ها و ۸ سال جنگ نتوانستند بکنند، از این راه بکنند.

حجت الاسلام علی بخشی افزود: امروز به تعبیر مقام معظم رهبری دشمن درصدد  نفوذ در مراکز تصمیم ساز است و می خواهد کسانی را که در تدین و اخلاق ضعیف هستند و کسانی که به آمریکا و غرب خوشبین هستند را وارد مراکز تصمیم ساز کنند و از این طریق به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

وی گفت: جوانان و نوجوانان و نخبگان سیاسی و بسیجیان روشنگری و بصیرت افزایی کنید و راهکار مبارزه با دشمن را به مردم گو شزد کنید وظیفه معلملمان روشنگری است، فرهنگیان میرات دار شهدا هستند.

مدیر حوزه علمیه تاکستان اظهار داشت: چیزهایی که باعت ماندگاری این نطام شده اسلامی بودن یکی از خصایص شاخص انقلاب اسلامی بودن آن است که ریشه در اعتقادات ما دارد، و دومین خاصیت آن این انقلاب مقدمه ای است برای انقلاب جهانی ، دومی مردمی بودن و جمهوریت این این که با گذشت37سال مردم به نظام علامند هستند در جنگ و فتنه و انتخابات آمدند همیشه در صحنه بوده اند و خواهند بود.

وی ادامه داد: سومین خاصیت انقلاب اتحاد و وحدت سومین دلیل ماندگاری انقلاب بود و در صحنه بودن همه مردم،رهبری فرمودند مردم از افراد قانون شکن بی زار هشتند در فتنه88خیلی برای براندازی نظام جشن می گرفتند و رهبری با مدیریتی فتنه را خاموش کردند و مردم در 9دی بار دیگر با انقلاب بیعت کردند

حجت الاسلام علی بخش گفت: مردم در 22بهمن آن جمهوریتی که برای آن جنگ دیده و زحمت کشیده را به دنیا نشان خواهند داد. علارغم تمانی تبلیغاتی که بر علیه این نظام می شود و مشتی بر دهان اسکتبار جهانی خواهد بود،

مردم در 22بهمن با حضور گسترده مشتی بر دهان دشمنان و آماده تر از گدشته خواسته خود را بیان خواهد کرد و می گویند

علی بخشی در پایان ضمن خرسندی از آزادی بخش ی سوریه گفت: پیروزی در محور سوریه همان وعد خداوندی است، منطقه نبل و الزهرا به مدت چهار سال در محاصره بود و نیروهای داعشی در حال فرار از مرزهای ترکیه هستند.

 

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها