جانشین سپاه دیر خبر داد؛

حاج صادق آهنگران مداح یادواره 116 شهید شهرستان دیر

جانشین سپاه دیر از برگزاری یادواره 116 شهید این شهرستان با حضور حاج صادق آهنگران در 11 اسفند خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۲۲۴۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر،سرگرد پاسدار عبدالله میرزایی  با اشاره به اینکه شهدا از عزیزترین چیز خود که جان خودشان بود گذشتند که امروز ما بتوانیم در امنیت، آسایش و اقتدار زندگی کنیم، افزود: امروز می‌بینیم که در یک طرف میز ابرقدرت‌های دنیا نشسته و در طرف دیگر ایران اسلامی به تنهایی در مقابل ابر قدرت‌های دنیا ایستاده است و این نتیجه خون شهدا و تفکر ایثار و شهادت است.

میرزایی به اهمیت فرهنگ و آرمان شهدا اشاره کرد و گفت: در چند روز گذشته ابرقدرت نظامی دنیا که آمریکا بود در مقابل جوانان ما که از سن و سال کم اما از عزت و اقتدار لازم و بی‌نظیری برخوردار بودند چطور زانو زدند و بر زمین نشستند و این اقتدار برخواسته از تفکر ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به اینکه شهدا به این یادمان‌ها و جلسات نیازی ندارند، عنوان کرد: خود ما هستیم که به عنوان بازماندگان و رهروان شهدا به این یادواره‌ها و یادمان‌ها احتیاج داریم.

جانشین سپاه دیر با اشاره به اینکه این یادوارها جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان برگزار می‌شود ، افزود: در حقیقت برگزاری یادمان شهدا یادآوری برای خود ما است که امروز به عنوان رهروان شهدا در این مسیر قدم بر می‌داریم.

میرزایی با بیان اینکه یادواره 116 شهید شهرستان دیر در تاریخ 11 اسفندسال جاری بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلی نماز جمعه بندر دیر با مداحی حاج صادق آهنگران  برگزار می‌شود، گفت:  امیدوارم این یادواره با همکاری تمام دستگاه های فرهنگی انجام و همه به نوعی در این کار مهم فرهنگی سهیم باشند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات