در مجمع راهبردی بسیج ناحیه مقاومت اراک؛

حضور بابصیرت مردم در انتخابات موجب شکست توطئه‌ها می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: حضور بابصیرت مردم در انتخابات موجب شکست توطئه‌ها می‌شود که در این میان نیروهای بسیجی مسئولیت سنگینی را در اگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی مردم برعهده دارند.
کد خبر: ۸۶۳۱۶۲۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی،محمدرضا رضایی در مجمع راهبردی بسیج ناحیه مقاومت اراک با اشاره به بررسی مشکلات اجتماعی، فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی کلانشهر اراک در کارگروه‌های تخصصی نخبگان بسیجی اظهار داشت: کارگروه‌های تخصصی بسیج در این مجامع به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون موضوعات تعیین شده می‌پردازند.

وی افزود: با بررسی مشکلات و ارائه نقطه نظرات اعضاء کارگروه‌ها پس از مطالعات و بررسی در کمیسیون تلفیق و تائید در این کمیسیون با طرح در مجمع عمومی مصوب شده و سپس راهکارهای درون سازمانی به سپاه استان و راهکارهای برون سازمانی به مدیران شهرستان ارائه می شود.

رضایی با اشاره به طرح‌های ارائه شده در دومین مجمع سالانه بسیج ناحیه مقاومت اراک گفت: برای عملی کردن اهداف و منویات مقام‌معظم رهبری و محقق شدن حماسه اقتصادی در کارگروه اقتصادی پیشنهادها و موضوعات خاصی در عرصه اقتصاد مقاومتی مطرح و در حال بررسی است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: مرکز راهبردی بسیج بهترین مکان برای تولید فکر و ایده است و با برگزاری کارگاه‌های تخصصی، ایده‌ها و افکار جدید برای سازمان بسیج طراحی و عملیاتی شده و بسیاری از مشکلات فرارو شناسایی و برای رفع آن‌ها چاره‌اندیشی می‌شود.

وی مسئولیت نیروهای بسیجی را در بحث انتخابات خطیر دانست و افزود: با توجه به انتخابات پیش‌روی باید توجه داشته باشیم که بهترین نقشه راه فرمایشات مقام‌معظم رهبری و تجزیه و تحلیل آن‌هاست و در این میان گام برداشتن در راستای منویات مقام‌معظم رهبری بسیار حائز اهمیت است.

رضایی تصریح کرد: مقام‌معظم رهبری دو خواسته اساسی از ملت دارند و در این میان نیروهای بسیج به عنوان طیف خاصی از جامعه مسئولیت سنگین‌تری را بردوش می‌کشند که بایستی حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم و دوم اینکه با بصیرت‌افزایی افراد شایسته و متعهد به انقلاب اسلامی را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات