خبرهای داغ:
مشاور معاونت فرهنگی قوه قضائیه:

مهم ترین شعار انقلاب مبارزه با استکبار جهانی بود

مشاور ارشد معاونت فرهنگی قوه قضائیه در جمع مردم شهر الوند گفت: مهمترین انگیزه مبارزه سرسختانه دشمنان با اسلام به ویژه انقلاب اسلامی، روحیه استکبارستیزی و زیر بار ظلم و زور نرفتن است.
کد خبر: ۸۶۳۱۶۲۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸

به گزارش به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دکتر وحدتی مشاور ارشد معاونت فرهنگی قوه قضائیه در همایش بصیرتی نفوذ و استکبار ستیزی که عصر امروز در تالار شهر الوند برگزار شد گفت: تحولی که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران در منطقه حساس خاور میانه ایجاد شد، اصلی ترین عامل بیداری کشورهای اسلامی درجهان است.

وحدتی افزود: مهمترین انگیزه مبارزه سرسختانه دشمنان با اسلام به ویژه انقلاب اسلامی، روحیه استکبارستیزی و زیر بار ظلم و زور نرفتن است که از شاخصه های مهم انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) بود.

این مقام مسئول ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای عظیمی داشت که یکی از مهمترین دستاوردهای آن،  بستر سازی برای ایجاد تحول در جهانی بود که تمام انبیاء و اولیاء منتظر آن بودند که دین با همه ابعادش در جامعه عرضه شود .

مشاور معاونت فرهنگی قوه قضائیه بیان داشت: امام خمینی (ره) را می توان تنها احیاگر گفتمان دینی عصرحاضر نامید که با ارائه گفتمان انقلاب اسلامی در مقابل گفتمان هایی نظیرصهیونیسم،کاپیتالیسم و سوسیالسم؛ منافع همه استعمارگران و استکبار جهانی را به خطرانداخت.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در حالی درسال ۵۷ به پیروزی رسید که کشورهای اسلامی درمقابل یک مشت یهودی بزدل و ترسو ذلیل شده بودند و استکبار جهانی با نفوذ در بین این کشورها، اجازه اعلام استقلال را به آنان نمی داد.

وحدتی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی منافع نظام سلطه و مدعیان دروغین حقوق بشر را به خطر انداخته، آنان از هر روشی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی استفاده می کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مقام معظم رهبری در فرمایشات پسابرجامی خود، بیش از ۷۰ بار به مسئله نفوذ تأکید فرموده اند، تصریح کرد: آمریکا و متحدانش از به راه اندازی جنگ سخت برعلیه ما و کشورهای منطقه کاری از پیش نبرده که به همین علت،  رویکرد خود را درمقابله با نظام اسلامی، ازجنگ سخت به جنگ نرم تغییر داده است.

دکتر وحدتی اضافه کرد: استکبار جهانی، تمام توان وامکانات مادی و ابزارهای دراختیارخود را به میدان آورده و قصد دارد تا با نفوذ در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی، ضربه نهایی به پیکره نظام اسلامی را که همان براندازی به روش نرم است وارد سازد.

3001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها