خبرهای داغ:
ارجمندنیاخبر داد:

افتتاح نمایشگاه محصولات تولیدی اقتصاد مقاومتی در شهرستان البرز

مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: نمایشگاه عرضه و فروش محصولات تولیدی در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی جوانان در این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۳۰۳۸۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

سروان پاسدار احسان ارجمندنیا مسئول بسیج سازندگی شهرستان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر گزارشی از برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی در ناحیه امام رضا (ع) ارائه داد و اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح اشتغال و تولیدات داخلی با نگاه اقتصاد مقاومتی در این شهرستان دستاوردهای حاصل شده در این عرصه در ایام‌الله دهه مبارک فجر به صورت نمایشگاهی در شهر حصار خروان شهرستان البرز در معرض نمایش عموم گذاشته شد.

وی افزود: این نمایشگاه با عرضه محصولات بومی در عرصه‌های تولیدات کشاورزی، دامی و صنایع تبدیلی در ایام دهه مبارک فجر برگزار شده است و تولیدکنندگان محصولات خود را برای فروش به عموم مردم در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز اضافه کرد: از جمله محصولات عرضه شده در این نمایشگاه می‌توان به ترشیجات و مرباجات خانگی، عسل، صنایع دستی، تابلو فرش، قارچ و عرضه گوشت ماهی و ماکیان اشاره کرد.

ارجمندنیا به افتتاح کارگاه آموزشی قالیبافی در شهرک مهرگان شهرستان البرز اشاره کرد و افزود: در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان این شهرک و ارتقای سطح آموزشی در تولیدات صنایع دستی، کارگاه آموزش قالیبافی برای نهادینه کردن نقش اقتصاد مقاومتی در این شهرستان در دهه مبارک فجر افتتاح شد.

ارجمند نیا در پیان گفت : بیش از 30 طرح در شهرستان راه اندازی شده و مبلغ یک ملیارد پانصد میلیون تومان جهت بهره برداری این طرح ها  به صورت وام به عموم مردم و بسیجیان پرداخت شده است .

3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها