خبرهای داغ:
محمدرضا باهنر:

امروزه علوم هسته ای دشمن را به وحشت انداخته است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز علوم هسته ای و دیگر علوم پیشرفته ما دشمن را به وحشت انداخته است و این قدرت، از روحیه بسیجی ما نشات گرفته است.
کد خبر: ۸۶۲۸۸۱۰
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمدرضا باهنر در یادواره شهدای شهر سگزآباد که با حضور خیل عظیم مردم ولایت مدار، خانواده معظم شهدا و رزمندگان برگزار شد گفت: رویش های انقلاب اسلامی بسیار کیفی تر و کمی تر از اوایل انقلاب است.

وی با بیان اینکه 37 سال پیش در ایران اتفاقی افتاد که مسیر تاریخ را عوض کرد گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دو ابرقدرت شرق و غرب بر کل کره زمین حکومت می کردند و در این میان مردی از سلاله پاک زهرای اطهر (س)خروشید و دنیا را تحت تاثیر قرار داد.

باهنر اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دینداری جرم بود و بر علیه دینداران حرکات سفاکانه ای انجام می شد و با حرکت این بزرگ مرد بود که اسلام و مسلمین عزت پیدا کردند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در 200 سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کشور ما یا دست آمریکا و یا دست انگلیس بود و با هر درگیری تکه ای از خاک این کشور جدا می شد افزود: دفاع مقدس تنها درگیری تمام عیاری بود که اتفاق افتاد و یک وجب از خاک این مملکت از دست نرفت.

وی ابراز داشت: در تمام جنگ هایی که اتفاق افتاده است یک طرف جنگ آمریکا بوده و طرف مقابل شوروی بوده است اما در دفاع مقدس آمریکا و شوروی در یک جبهه متحد بودند و رزمندگان اسلام در طرف دیگر بودند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اخلاص بسیجیان و رزمندگان و روحیه بسیجی در دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: اخلاص شهدا و رزمندگان در دفاع مقدس ما را به پیروزی رساند و امروز این اخلاص می تواند برای ما الگو باشد امروز علوم هسته ای و دیگر علوم پیشرفته ما دشمن را به وحشت انداخته است و این قدرت، از روحیه بسیجی ما نشات گرفته است.

باهنر تصریح کرد: دشمن اگر تحرکی بکند خواهد فهمید که مکتب امثال باکری ها و همت ها را فراوان تربیت کرده است و دفاع از حرم در سوریه این مسئله را به خوبی به اثبات رساند.

وی در پایان گفت: خاندان آل سعود بزرگترین مصیبت جهان اسلام هستند و ما باید خطر این وحشی ها را در دنیای اسلام تبیین نماییم و خطر آنها را از سر مسلمین دور کنیم.

2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها