امام جمعه خارگ:

مطیع ولایت باشیم تا در روز قیامت شرمنده شهیدان نباشیم

امام جمعه خارگ گفت: مطیع ولایت باشیم تا در روز قیامت شرمنده شهیدان نباشیم.
کد خبر: ۸۶۲۸۶۲۱
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج از جزیره خارگ ، حجت الاسلام کمالی امام جمعه خارگ طی سخنانی در یادوراه شهیدان گفت: شهداء اطاعت پذیری از ولایت را نه فقط در گفتار بلکه درعمل نیز نشان دادند آنگاه که کشور مورد هجوم ناجوانمردانه دشمن قرار گرفت و امام راحل از ملت خواستند در جبهه ها حضور یابند، همه مردم ندای امام امت را لبیک گفتند و در عرصه دفاع از دین و میهن خویش از جان مایه گذاشتند .

حجت الاسلام کمالی بسیجی بودن را افتخاری برای همه دانست وعنوان داشت: طبق آیات قرآن بر مومنین اطاعت از خدا، رسول واولی الامر واجب شده است که مصداق حاضر اولی الامر، ولایت فقیه است، نعمت بزرگی که باید قدر دان آن باشیم .

وی تاکید کرد: مطیع ولایت باشیم تا در روز قیامت شرمنده شهیدان نباشیم، خونهای زیادی برای تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا شده که ما باید با پیروی از امر ولایت رهرو راستین راه شهیدان باشیم حجت الاسلام کمالی ادامه داد: اکنون در دوران سختی قرار داریم، ولایت و ولایت مداری دشمن دارد، ابرقدرتهای دنیا نمی خواهند الگوی مردمسالاری دینی که در راس آن یک فقیه قرار دارد به عنوان نمونه ای موفق از حکومت دینی شناخته شود و ترس دارند از این که ملت هایی، الگویی شبیه حکومت فقیه را برای خود پیاده کنند .

امام جمعه خارگ اضافه کرد: دنیای استکبار که با جنگ مذهبی به مقابله با اسلام آمده است، قصد دارد عربستان، ترکیه وامارات را در موضع جنگ با ایران قرار دهد ولی تا کنون تدبیر ولایت فقیه از بروز جنگ در جهان اسلام جلوگیری کرده زیرا برابر آیه قرآن یهود دشمن اصلی مسلمین است که مصداق عینی آن صهیونیست ها هستند .

حجت الاسلام کمالی اظهار داشت: بعضی مسلمانان با ساده لوحی کمر همت به جنگ و تضعیف جبهه مقاومت در برابر صهیونیست ها بسته اند واز ظرفیت جهان اسلام بر علیه خود مسلمین استفاده می کنند و زیرساختهای ممالک اسلامی را سوریه، عراق، لیبی و یمن تخریب می کنند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: رهبری و شهیدان از ما بصیرت می خواهند، دشمن برای انتخابات اسفندماه برنامه دارد و این را فرصتی برای نزدیک شدن به مقاصد شوم خود می داند و شایسته است ما دشمن را شناخته از نیرنگ و نقشه آنها مطلع شده و عوامل و پیاده نظام دشمن را درکشور رصد کنیم تا با بصیرت و آگاهی سیاسی خود، راه نفوذ آنان را سد نماییم .

حجت الاسلام کمالی با تاکید بر این که بسیجی خدا محور است و زیر سایه ولایت عمل می کند گفت: پهنه خلیج فارس در قبضه قدرت مردانی با ایمان و اخلاص بسیجی است سربازان بیگانه با امکانات و تجهیزات پیشرفته خود از ایمان دلاور مردان ما هراس دارند .

وی بیان داشت: در دفاع مقدس شیعه وسنی در این جزیره برعلیه صدامیان افلقی مقاومت کردند و حماسه سازی نمودند و نام خارگ را با ایثار و استقامت عجین ساختند .

در پایان برنامه، علی حماد یکی از رزمندگان قدیمی و باسابقه خارگ، به ذکر خاطره از دوران دفاع مقدس پرداخت .

عباس رنجبر در عملیات کربلای 4 و محمد رضا حیدری در کربلای 5 به فیض عظیم شهادت نائل شده و پیکر مطهرشان در گلزار شهیدان امامزاده میر محمد جزیره خارگ زیارتگاه دلدادگان شهداست .

رزمایش الی بیت المقدس بسیجیان خارگ با ماموریت دفاع از ساحل طی هشتم و نهم بهمن ماه در محل اردوگاه امام علی(ع) این جزیره برگزار گردید که یکی از برنامه های فرهنگی و اثر گذار این رزمایش برگزرای یادواره شهیدان رنجبر و حیدری بود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات