خبرهای داغ:
امام جمعه شهر الوند:

انتخابات قابل ارزیابی ترین حضور مردم در صحنه دفاع از انقلاب است

امام جمعه شهر الوند عنوان کرد: نباید کشور به بازار مصرف کالاهای خارجی تبدیل شود و اگر مشارکتی وجود دارد؛ باید برای ما منابع، تکنولوژی دائمی، تولید و صادرات به ارمغان آورد.
کد خبر: ۸۶۲۸۲۲۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی طهماسبی امام جمعه شهر الوند در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه شهر الوند، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: قبل از انقلاب انجام واکسیناسیون در حدود ۱۳ درصد بود، اما میزان واکسیناسیون کودکان در سال ۹۰ به ۹۹ درصد رسیده است.

طهماسبی افزود: میزان مرگ و میر کودکان و نوزادان در دوران رژیم طاغوت بسیار زیاد بود، به صورتی که از هر ۱۴ فرزند یکی زنده می ماند.

وی ادامه داد: به برکت جمهوری اسلامی ایران، هم اکنون در زمینه توسعه خدمات بهداشتی و درمانی به نقاط مختلف کشور، اقدامات بسیاری انجام شده است.

امام جمعه الوند ابراز داشت: در طول مدت عمر با برکت انقلاب اسلامی، خدمات عمرانی و رفاهی  فراوانی به مردم ارائه شده که میزان این خدمات را می توان، با مقایسه وضعیّت کشورهایی همچون عراق با جمهوری اسلامی ایران مشاهده کرد.

خطیب جمعه الوند عنوان کرد: ما باید قدر نظام را دانسته و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل جوان امروز تبیین کنیم تا آنها بدانند که چه بوده ایم و به کجا رسیده ایم.

حجت الاسلام طهماسبی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: انتخابات قابل ارزیابی ترین حضور مردم در صحنه دفاع از انقلاب است، که باید با انتخاب انسانهای مؤمن، متعهد و وفادار به نظام، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی را تعیین کرد.

این مسئول با اشاره به سفر دکتر روحانی به ایتالیا، هدف از این سفر را ایجاد زمینه های لازم برای ورود صنایع مادر به کشور دانست و تصریح کرد: ایتالیا در دوران تحریم با کشورمان رابطه ایی دوستانه داشته و  همواره مواضع معتدلی را در برابر ایران اتخاذ نموده  است .

طهماسبی اضافه کرد: سفر دولت به ایتالیا و انعقاد قراردادهای مختلف اقتصادی، بیانگر توجه دولت به اقتصاد مقاومتی درون زا  است.

امام جمعه الوند خاطر نشان کرد: نباید کشور به بازار مصرف کالاهای خارجی تبدیل شود و اگر مشارکتی وجود دارد؛ باید برای ما منابع، تکنولوژی دائمی، تولید و صادرات به ارمغان آورد.

طهماسبی افزود: تحریم ها به ما آموخت که چاره رفع مشکلات کشور، توجه و عمل به اقتصاد مقاومتی درون زاست و وابستگی هیچگونه نفعی را برای ما نخواهد داشت، که به همین منظور باید میزان وابستگی به نفت را نیز کاهش داد.

عضو شورای اداری شهرستان البرز در ادامه سخنان خود به موضوع افزایش آب بهاء و صدور فیش های  آب در شهر الوند اشاره کرد و افزود: آب جایگزین ندارد و  برای تصفیه و انتقال آن اعتبارات بسیاری هزینه می شود، که با توجه به کاهش منابع آبی، چاره ایی جز صرفه جویی در مصرف آب وجود ندارد.

وی ادامه داد: هرچند قیمت آب با شیب تندی افزایش پیدا کرد، اما قیمت ها در حال واقعی شدن است و مبالغ پرداختی مجدداً برای تولید آب هزینه می شود.

حجت الاسلام طهماسبی در خاتمه افزود: باید تلاش کنیم تا دنیای دو روزه را بر آخرت ابدی ترجیه ندهیم و در گفتار و رفتار، رضای خداوند را در نظر بگیریم.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها