خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

تبيين آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي در دهه فجر

پایایی و تداوم انقلاب اسلامی، تبيين آرمانها و ارزشهاي انقلاب اسلامي و راه امام خميني(ره)، از جمله اهداف آیین گرامیداشت دهه فجر انقلاب می باشد.
کد خبر: ۸۶۲۸۱۶۷
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در خصوص گرامیداشت دهه فجر انقلاب اظهار داشت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تداوم آن مرهون مجاهدت رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و نیز رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و حضور پرشور ملت شریف ایران بوده و است.

وی افزود: در آستانه بزرگداشت این رویداد عظیم، کمیته فرهنگیان و دانش آموزی استان به منظور برنامه ریزی و هماهنگی لازم جهت مشارکت فعال فرهنگیان و دانش آموزان در برگزاری هرچه باشکوهتر آیین عید انقلاب اسلامی و آیین های بزرگداشت ایام ا... دهه مبارک فجر تشکیل شده و با برگزاری جلسات منظم و منسجم اقدامات شایسته ای برنامه ریزی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: آیین گرامیداشت دهه فجر انقلاب ساعت 9 صبح 12 بهمن ماه در دبیرستان فرزانگان شهیدان شالباف قزوین برگزار می شود و زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور رأس ساعت 33/9 صبح نیز در مدارس نواخته خواهد شد.

ایشان اضافه کرد: تبیین جایگاه امامت و ولایت به عنوان عامل وحدت، هویت و پیروزی انقلاب اسلامی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان عامل پیدایی، پویایی ،پایایی و تداوم انقلاب اسلامی، تبيين آرمانها و ارزشهاي انقلاب اسلامي و راه امام  خميني(ره)، ارائه تصويري روشن از انقلاب اسلامي و تبيين دستاوردها و ارائه تصويري هنرمندانه از انقلاب اسلامي و تنوع برنامه ها با توجه به علائق دانش آموزان از جمله اهداف آیین گرامیداشت دهه فجر انقلاب می باشد.

سالار قاسمی تصریح کرد: آموزش و پرورش استان با  توجه به نوآوری و خلاقیت و اهداف کمی و کیفی برنامه ها و بهره گیری از ظرفیت های برون سازمانی، سعی خواهد داشت با اجرای برنامه هایی از قبیل آذين بندي و فضاسازي مناسب ادارات و مدارس، طراحي و توليد تبليغات لازم در قالب بنر،پلاكارد،پوستر و تراكت، برگزاري نشست هاي بصيرتي فرهنگيان و دانش آموزان، استفاده از آهنگها و سرودهاي خاطره انگيز ايام پيروزي انقلاب، دعوت از خانواده هاي معزز شهدا و شخصيت هاي برجسته محلي،چهره هاي برتر قرآني و فرهنگي در برنامه ها براي سخنراني و بيان خاطره و ... هر چه بیشتر و بهتر در گرامیداشت این ایام کوشا باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تأکید کرد: مراسم غبار روبي مزار شهدا و تجديد ميثاق با آرمان هاي امام راحل(ره) و شهدا همزمان در سراسر كشور در روز 15 بهمن ماه نیز در استان قزوین اجرا خواهد شد.

قاسمی در ادامه تأکید کرد: با گذشت سی و هفت سال از پیروزی انقلاب اسلامی همواره دشمنان ایران اسلامی در تلاش هستند که با بهره گیری از تکنیک های تبلیغاتی، مردمی بودن انقلاب اسلامی را ضعیف نشان دهند، اما حضور همیشگی آحاد مردم در صحنه های سیاسی و اجتماعی، مهر باطل بر دسیسه ها و توطئه های آنها زده است، هوشمندی و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب موجب فرجام شیرین برجام با تدبیر دولتمردان گردید و ملت ایران پیروز میدان شدند، مراسم راهپیمایی22 بهمن ماه روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران نشانه تجدید عهد ملت ایران اسلامی با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری و بیانگر تعهد، انسان‌ دوستی و مسئولیت اسلامی و انسانی همه کسانی است حق را پاس می‌دارند و باطل و بیداد را محکوم می‌کنند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها