امام جمعه اهرم:

بسیج بیش از پیش باید در جنگ نرم با دشمنان میدان داری کند

امام جمعه اهرم گفت: دشمن در جبهه سخت هرگز توان مقابله با ما را ندارد و امروز برای بسیج آمادگی دفاعی در جنگ نرم اهمیت ویژه ای دارد و بسیج باید در دفاع از ارزشها با تمام توان میدان داری کند.
کد خبر: ۸۶۲۷۸۶۲
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، حجت الاسلام عیسی راستگو در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش جوانان انقلابی تنگستان گفت: ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است که ما را می‌تواند به گوشه‌هایی از حیات معنوی او رهنمون و ماهیت و شخصیت واقعی این انسان معنوی و الهی را برای ما روشن سازد.

وی گفت بسیج با تکیه بر تفکر ناب خود امکروز توانسته است  از مکتب اسلام و آئین الهی تشیع دفاع کند و این تفکر ویژگی‌هایی دارد که همان شاخصه‌های اسلام ناب محمدی(صلی‌الله علیه و آله) و شاخصه‌های اسلام علوی و اسلام زهرایی و اسلام عاشورایی حسینی و زینبی است.

راستگو گفت: در تفکر بسیجی عنایت نهایی برای انسان، کسب رضایت معبود است و چنین غایتی جز با فرمانبرداری مطلق از اوامر الهی که همانا عمل به تکلیف معین شده از سوی امام و ولی فقیه در زمان غیبت است، حاصل نمی‌شود.

وی گفت: امروز بسیج در کنار بالا بردن توان رزمی و دفاعی خحود باید در تقویت تفکر بسیجی کوشا شود و این تفکر ناب باید نسل به نسل منتقل شود تا زمینه حراست  و حفاظت از نظام مقدس اسلامی مهیا گردد .

ارسال نظرات