رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرندیه خبر داد :

اعزام 12 مبلغ به مساجد زرندیه در دهه فجر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرندیه از اعزام 12 مبلغ به مساجد شهری و روستایی این شهرستان به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۶۹۷۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳

حجت‌الاسلام حسین‌علی یزدان‌دوست اظهار داشت: هم زمان با دهه مبارک فجر 12 مبلغ با هدف تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان به مساجد شهری و روستایی زرندیه اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری برای ملت ایران داشته که تبیین آن برای افرادی که اوایل انقلاب را درک نکرده‌اند، از ضروریات است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرندیه افزود: مبلغان اعزامی با حضور در مساجد به اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب و بیان رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و ایستادگی‌های شهدا می‌پردازند.

یزدان‌دوست گفت: حضور مبلغان در بین مردم و سخنرانی آن‌ها پیرامون دوران انقلاب و برای نسل‌هایی که آن دوران را ندیده‌اند نقش سازنده‌ای در تبیین اهداف انقلاب اسلامی ایران دارد.

وی برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان، برگزاری نشست روحانیت و انقلاب، برگزاری گفتمان دینی در مدارس، برگزاری همایش نقش زنان در انقلاب، نقش تشکل‌های دینی در انقلاب، معرفی دستاوردهای انقلاب، برگزاری همایش هیئت‌های مذهبی، نشست روحانیون و انقلاب و... را از دیگر برنامه‌های این نهاد به مناسبت دهه فجر عنوان کرد.

رئیس تبلیغات اسلامی زرندیه خواستار مشارکت مردم در برنامه‌های دهه فجر شد و ادامه داد: حضور پرشور مردم در دهه فجر تجدید عهد و میثاق مردم با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری برای تداوم انقلاب اسلامی است.


فارس

ارسال نظرات