نماینده مردم سمنان در گفتگو با بسیج مطرح کرد

از کرسنت تا برجام

عضو کمیسیون عمران گفت: اگر رسیدگی به وزارت نفت جدی اقدام نشود منتظرکرسنت های2،3،4باید باشیم، خسارت پرونده کرسنت به قدری ریشه دارد که برجام با این همه تبلیغات دولت نمی تواند خسارات آن بر اقتصاد کشور را رفع نماید.
کد خبر: ۸۶۲۶۸۸۱
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

علیرضا خسروی نماینده مردم سمنان و  عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره بر دیپلماسی ضعیف مدیران نفتی اظهار داشت: وزارت نفت همچون تخلف ساختمانی  است که از ابتدا کج بنا شده بود و   فونداسیون ناهنجاری دارد.

 وی با بیان اینکه وزارت نفت شرکتی مدیریت می شود افزود: در مجلس پیگیری های متعدد داشتیم مبنی بر اینکه بزرگترین مجموعه اقتصادی و بزرگترین وزارتخانه نباید به شکل شرکتی فعالیت کند.

خسروی با انتقاد از شاکله خصوصی وزارت نفت افزود: وزارت نفت همچون سایر شرکت های خصوصی به گونه شخص حقوقیاداره می گردد و دارای ارکان هیات مدیره، رییس هیات و مدیرعامل است و علی رغم  انتقادات وارده  تغییری ایجاد نمی شود.

خسروی افزود: مجلس درصدد است تا هر چه سریعتر اساسنامه شرکت نفت به خانه ملت بیاید و در این راستا گام های خوبی انجام داده است و در مراحل پایانی رسیدگی می باشیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس خاطر نشان کرد: ا رسیدگی به وزارت نفت امری مهم محسوب می شود و در صورت عدم نظارت جدی منتظرکرسنت های2،3،4باید باشیم، خسارت پرونده کرسنت به قدری ریشه دارد که برجام با این همه تبلیغات دولت نمی تواند خسارات آن بر اقتصاد کشور را رفع نماید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار