خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

قرارگاه خاتم الانبیا نقش مهمی در عرصه اقتصادی دارد

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در نشست بصیرتی در جمع کارکنان قرارگاه خاتم الانبیا، گفت: حضور قرارگاه خاتم الانبیا در طرح های اقتصادی و عمرانی موجب دلگرمی مردم است.
کد خبر: ۸۶۲۴۴۳۴
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: مقابله با جریان های نفوذ از جمله نفوذ اقتصادی تنها با حضور فعال در عرصه های اقتصادی با روحیه جهادی امکان پذیر بوده و این قرارگاه نقش مهمی در این راستا ایفا می کند.
وی اظهار کرد: اجرای طرح های بزرگ اقتصادی و عمرانی برای رشد و اعتلای ایران اسلامی به عنوان هدف اصلی قرارگاه خاتم الانبیا با استفاده از ظرفیت های بزرگ داخلی است.
حجت الاسلام فیضی زاده ادامه داد: علی رغم تلاش ها و موفقیت های بزرگ این قرارگاه در زمینه های مختلف اقتصادی، جریان نفوذ و ایادی آن درصدد تخریب این تلاش ها و فعالیت ها بوده که هوشیاری در این زمینه ضروری است.
وی بیان کرد: اکنون نیز علی رغم هجمه های تبلیغاتی دشمنان، هرجا که لازم باشدسپاه و بسیج حضوری فعال و تاثیرگذار برای اعتلای نظام اسلامی با تکیه بر پشتوانه مردمی خود خواهد داشت.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با تاکید بر لزوم هوشیاری در برابر جریان نفوذ خاطرنشان کرد: شناخت راه های نفوذ دشمن به ویژه در صحنه حساسی چون انتخابات پیش رو مستلزم آگاهی، بصیرت و ولایتمداری است.
حجت الاسلام فیضی زاده تاکید کرد: انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی صحنه ای حساس برای ملت بزرگ ایران بوده و هوشیاری در برابر جریان نفوذ در این صحنه حیاتی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار