معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

پساتحریم فرصتی برای افزایش کیفیت تولید و کاهش قاچاق است

خبرگزاری بسیج: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: افزایش کیفیت تولید داخلی در دوره رقابتی پساتحریم می تواند موجب کاهش انگیزه استفاده از کالای قاچاق شود.
کد خبر: ۸۶۲۳۰۸۶
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری، سعید شبستری در نشست مشترک اعضای کمیسیون های برنامه ریزی و هماهنگی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان های اردبیل، گیلان و آذربایجان شرقی در تبریز با اشاره به اثرات زیانبار قاچاق بر اقتصاد کشور، اظهارکرد: با برنامه ریزی مناسب و هم افزایی امکانات می توان از ظرفیت موجود استفاده بهتری کرد و موفقیت بیشتری در مبارزه با این پدیده غیرقانونی داشت .
وی با بیان اینکه کشور نیازمند تولید و اشتغال است تا برای جوان ها فرصت مناسبی شغلی ایجاد شود، خاطرنشان کرد: قاچاق نقش مهمی در کاهش فرصت های شغلی داشته و به بیکاری دامن می زند.
شبستری با ارائه گزارشی از وضعیت مبارزه با قاچاق کالا در استان افزود: مقایسه 9 ماهه امسال و مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد 70درصد کالاهای مکشوفه قاچاق استان افزایش یافته است .
وی با اشاره به افزایش 65درصدی کشفیات فرآورده های نفتی در استان در مدت یاد شده گفت: توجه جدی دولت به معضل قاچاق و وحدت رویه در استان های مرزی موجب افزایش هماهنگی در امر مبارزه با این پدیده شده و نوید بخش شکوفایی اقتصاد داخلی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار