فرمانده سپاه عاشورا:

شاخص ارزیابی نظام حضور مردم در صحنه است

فرمانده سپاه عاشورا در آیین معرفی مسئول بهداشت و درمان سپاه استان، شاخص ارزیابی نظام جمهوری اسلامی را در صحنه بودن مردم دانست.
کد خبر: ۸۶۲۲۸۶۷
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان با بیان اینکه مردم از پایه های قدرت هر کشوری به شمار می رود، افزود: راهکار اساسی برای در صحنه بودن مردم، خدمتگذاری به آن هاست همچنان که رهبر فرزانه انقلاب خدمت رسانی به مردم را مصداق مبارزه با امریکا می دانند.

وی با تاکید به اینکه ویژگی مهم سپاه خدمت به مردم است و اگر آن را از این نهاد بگیرند چیزی از سپاه باقی نمی ماند، اظهار کرد: تلاش داریم در هر پست و مقامی برای خدمت رسانی به مردم لبیک گوی فرامین رهبر فرزانه انقلاب باشیم.

کریمیان در بخش دیگر سخنان خود به عرصه رویارویی استکبار با نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و بیان کرد: دشمن تلاش دارد با مهار انقلاب در چهارچوب جغرافیایی خود به اهدافش دست یابد.

وی با اشاره به ترفند ها و توطئه های دشمنان از آغاز انقلاب تاکنون در قالب جنگ، تهدید، تحریم و ... خاطرنشان کرد: دشمن به برکت حضور مردم در صحنه، رهبری امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب در همه برهه ها شکست خورده و نتوانست بر نظام جمهوری اسلامی غلبه کند.

فرمانده سپاه عاشورا سناریوی اخیر دشمن را نفوذ خواند و تاکید کرد: دشمن با این سناریو خواست و تلاش کرد همه ابعاد جامعه را(اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و حاکمیتی) تحت تاثیر قرار دهد که تعامل و مذاکره برای وارد شدن به مراکز و ارکان تصمیم ساز و تصمیم گیر از ابعاد حاکمیتی آن بود.


وی با تاکید به هوشیاری و بصیرت، یادآور شد: آنچه امروز مهم است صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی است که دشمن تلاش دارد رویکرد و نگاه ما به خصوص جوانان را نسبت به آن تغییر دهد که این بزرگترین ظلم است.

در این آیین محبوب بهاری به عنوان مسئول جدید معاونت بهداشت و درمان سپاه عاشورا معرفی و از تلاش های مسئول دکتر علیرضا هادی مسئول سابق این معاونت قدردانی شد.


ارسال نظرات