تشییع پیکرآخرین مهاجر الی الله بر شانه های مردم خدا جوی تنگستان + تصاویر

مرحوم حاج حسین عیوضی تنها جانباز سر افراز انقلاب در تنگستان بود که در حادثه منا مهاجر الی الله شد و پیکر مطهرش با حضور پر شور تنگستانیها پس از سه ماه و بیست و سه روز به شهر اهرم آورده و بر شانه مردم انقلابی این دیار تشییع شد.
کد خبر: ۸۶۲۱۹۸۰
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ امام جمعه اهرم در حاشیه این مراسم گفت: آیین بزرگداشت مرحوم حسین عیوضی با شکوه هر چه تمام تر در مصلای نماز جمعه اهرم برگزار می شود.

حجت الاسلام عیسی راستگو گفت: حسین عیوضی تنها جانباز سر افراز انقلاب بود که در دوران دفاع مقدس نیز دو سال افتخار حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل را داشت و ارادت مردم نسبت به این بزرگوار به واسطه خلق و خوی نیکو این مرحوم است که تجلی آن در شکوه حضور مردم در تشییع آن بزرگوار نمود پیدا کرده است.

وی گفت: مراسم ختم این بزرگوار در روز های یکشنبه   صبح و بعد از ظهر  و مراسم هفت آن در عصر روز دوشنبه برگزار می شود.

گفتنی است در تشییع پیکر مرحوم حسین عیوضی زائر بیت الله الحرام که در حادثه منا جان خود را از دست داده بود مسپولین شهرستان ُ نیروهای نظامی و انتظامی ُ سپاه و بسیج و همه مردم تنگستان حضور داشتند و با محکوم نمودن جنایت آل سعود پیکر این زائر قربانی شده در قربانگاه منا را همراهی  و تشییع کرده و در جایگاه ابدیش در گلزار شهدای شهر اهرم به خاک سپردند.

 

 


ارسال نظرات