خبرهای داغ:
رئيس قرارگاه صنعتي كشور در تبريز:

مقام توليد كننده را متاسفانه ضدارزش كرده ايم

خبرگزاري بسيج: رئيس قرارگاه صنعتي كشور ساعاتي پيش در مجمع عالي بسيج آذربايجان شرقي با اشاره به ركود اقتصادي در كشور، گفت: مقام توليد كننده؛ مقام ارزشي است كه متاسفانه آن را ضدارزشي كرده ايم.
کد خبر: ۸۶۲۱۲۳۴
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، سردار دُرّ با تاكيد به اينكه نبايد در خانه هاي خودمان با كالاهاي خارجي محاصره شويم، تصريح كرد: بايد از توليدكننده داخلي حمايت كرد وگرنه با ورود كالاهاي خارجي، خفت خواهيم كشيد.

وي مشكل اصلي صنعت كشور را زيست بوم آن ها عنوان و بيان كرد: 25درصد كارخانه هاي كشور با ظرفيت بالاي 50 درصد كار مي كنند كه بايد با حضور شركت هاي دانش بنيان، از آن ها حمايت كرده و تقويت كرد.

اين مقام مسئول به ديدار سردار نقدي با رهبر فرزانه انقلاب هم اشاره اي داشت و خاطرنشان كرد: رهبري در اين ديدار به نقش مردم در اقتصاد تاكيد داشتند كه بايد با مردمي كردن اقتصاد، اقتصاد مقاومتي را محقق كنيم.


وي با اشاره به فرمايش رهبري براي هدف گذاري در اقتصاد، اظهار كرد: از الزامات تحقق راهبرد اقتصاد مقاومتي، نقشه راه است كه بايد با ترسيم آن، روي توليد، سرمايه گذاري موثر و هدفمند داشته باشيم.

مجمع عالي بسيج آذربايجان شرقي با حضور جمعي از مسئولان كشوري و استاني در سالن شهداي عاشورا برگزار و با چهار مصوبه به كار خود پايان داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار