خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

روحانیت سبک زندگی ساده طلبگی را حفظ کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: گره زدن جایگاه روحانیت و طلبگی به جایگاه مدیریتی و اداری رایج، کار اشتباهی است و آن‌ها در هر جایگاهی که قرار دارند سبک زندگی ساده طلبگی را حفظ کنند.
کد خبر: ۸۶۲۰۶۷۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز در دیدار مسئولان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان قزوین که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: گره زدن جایگاه روحانیت و طلبگی به جایگاه مدیریتی و اداری رایج، کار اشتباهی است و آن‌ها در هر جایگاهی که قرار دارند سبک زندگی ساده طلبگی را حفظ کنند.

 وی با تأکید بر این‌که قرآن باید محور تمام کارها قرار گیرد، خاطرنشان کرد: انجام کارها با محوریت قرآن و اقامه نماز موجب برطرف شدن مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف می‌شود و باید توجه داشت که برپایی نماز به اقامه نماز منجر شود.

 امام‌جمعه قزوین یادآور شد: در نیروی انتظامی بیش از هر زمانی شرایط برای کارهای دینی و معرفتی فراهم است و هیچ مانعی بر سر راه مسئولان عقیدتی سیاسی در این حوزه وجود ندارد.

 نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با تأکید بر این‌که نماز ستون دین است و ولایت ستون نماز است، یادآور شد: در فتنه 88 فتنه گران قصد ضربه زدن به جایگاه ولایت را داشتند تا با این کار امنیت و آسایش مردم را بر هم بریزند، اما آن‌ها هرگز به این هدف دست پیدا نکردند و نخواهد کرد.

 وی با اشاره به این‌که ولایت پیامبران (ص)، ائمه اطهار (ع) و ولی‌فقیه در طول ولایت خداوند متعال قرار دارد، یادآور شد: اگر امروز با وجود تلاش مستکبران برای نابودی کشورهای مسلمانی چون عراق، سوریه و یمن آن‌ها با قدرت مقاومت می‌کنند به خاطر حمایت و حضور سردارانی است که سربازان ولایت و رهبری هستند.

 حجت‌الاسلام هادی پورمیرزایی، مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان قزوین در ابتدای این دیدار گفت: پیگیری حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، تربیتی و آموزشی با محوریت مطالبات رهبری، با جدیت از سوی مسئولان عقیدتی سیاسی دنبال می‌شود.

 وی افزود: تربیت فرزندان، آیین همسرداری و سبک زندگی دینی برای خانواده‌های کارکنان نیروی انتظامی در دستور کار قرار دارد و در این حوزه از اساتید برجسته استفاده می‌شود.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها