رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بسیج:

مشکلات اقتصادی نشانگر رکود جامعه است

آقای روحانی چگونه می گویند از رکود خارج شدیم در حالیکه می دانند که هنوز از رکود خارج نشدیم و مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند.
کد خبر: ۸۶۲۰۱۷۰
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵

ارسلان فتحی پور، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به گفته روحانی مبنی بر اینکه درمورد  صحبت های اخیر روحانی در خصوص اینکه درباره رکود حرف نزنید اظهار کرد: با توجه به اینکه از سال 91 کشور دچار رکود شدید اقتصادی شد از آن زمان تا الان سیاست این بود که با واردات، کشور اداره شود که این روند غیر ممکن است.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم در اقتصاد کشور موفق باشیم باید اقتصاد مقاومتی و سیاست ابلاغی رهبرمعظم انقلاب اسلامی اجرایی می شد، افزود: یک زمان انتظار بحث گرانی در جامعه مطرح بود همه می گفتند امروز این کالا را بخرید که قیمت ارز فردا افزایش می یابد، از مدتی بعد بازار با حادثه ای مواجه شد که می گفتند چیزی نخرید همه چیز ارزان خواهد شد.

فتحی پور ادامه داد:با توجه به اینکه در بازار رکود است و تقاضایی وجود ندارد این موجب شده که بازار تحرکی نداشته باشد.

نماینده مردم کلیبر، خداآفریده و هوراند خاطرنشان کرد: به جای اینکه در کشور حرکت انقلابی در تولید ملی و اقتصاد مقاومتی اجرا کنیم منتظر شدیم بحث مذاکرات به نتیجه مطلوب برسد اما هیچ اعتمادی به طرف مقابل نیست و هر لحظه احتمال کارشکنی آنان وجود دارد .

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: امروز درد دل همه مردم کشور این است که بیکاری و رکود در جامعه حاکم است و دغدغه مسئولین نظام برای برون رفت از این موضوع باید فرمایشات رهبر انقلاب باشد که اصل اقتصاد مقاومتی شکل بگیرد اما این روند و حرکاتی که وجود دارد هیچ بویی از اقتصاد مقاومتی نبرده است.

فتحی پور گفت: آقای روحانی چگونه می گویند از رکود خارج شدیم در حالیکه می دانند که هنوز از رکود خارج نشدیم و مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار