نماینده مردم بروجرد در گفتگو با بسیج:

استیضاح زنگنه،ضرورتی اجتناب ناپذیر است

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: آقای زنگنه بی تدبیری، سوء مدیریت و عملکرد نابخردانه در قرارداد کرسنت را مجدد در قراردادهای جدید نفتی تکرار نمودند و استیضاح آقای زنگنه امری ضروری و بی بدیل می باشد.
کد خبر: ۸۶۱۹۵۲۲
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد و عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، مبنی بر استیضاح آقای زنگنه بابت خسارات میلیاردی کرسنت در کشور اظهار داشت: از ابتدا موافق تصدی گری آقای زنگنه نبوده ام؛ آقای زنگنه موعد زمانی 15 روزه، برای پرونده کرسنت را وعده داده بود که همچنان عملی نشده است.

وی با بیان اینکه شخص رئیس جمهور اصرار بر تصدی گری پست وزارت نفت را به آقای زنگنه داشته اند تصریح کرد: عملکرد ضعیف و ناموفق آقای زنگنه شاخصه ای مهم به نظر می رسید ولی آقای روحانی توجهی به نظریات سایرین بر اقدامات ناشایسته وزیر نفت فعلی نداشته اند.

بیرانوند تاکید کرد: میانگین کاهش تولید نفت، در شرایطی که تحریم مهاجم اصلی اقتصاد کشور بوده است مولفه ای دیگر در عدم مدیریت بهینه وی را به تثبت می رساند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه قراردادهای جدید نفتی، خوی استعمارطلبانه را دارد افزود: تنظیم قراردادها در سه مرحله شناسایی، اکتشاف و استخراج را به شرکت های بیگانه می سپارد و منافع ملی را در مدت مدیدی دچار وابستگی و خسارت اقتصادی می سازد.

وی گفت: آقای زنگنه  بی تدبیری، سوء مدیریت و عملکرد نابخردانه در قرارداد کرسنت را  مجدد در قراردادهای جدید نفتی تکرار نمودند و استیضاح آقای زنگنه امری ضروری و بی بدیل می باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در خاتمه افزود: دولت و متولیان نفتی منافع ملی را در طولانی مدت برای ملت لحاظ نمی دارند و اینگونه با تنظیم قراردادهای نفتی سال های بسیاری ملت ایران را بدهکار می نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار