پیام بسیجیان گردان بیت المقدس زرندیه به مسلمانان کشور های اسلامی ؛

حوادث اخیر نشان دهنده زوال حکومت های سرسپرده است

فراخوان گردان بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با هدف آمادگی رزم و حفظ انسجام نیروهای گردان بیت المقدس در منطقه امیر اباد زرندیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۹۴۳۵
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

جنایات آل سعود بی‌‌پاسخ نخواهد ماند اعدام شیخ نمر زوال حکومت آل سعود را تسریع خواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در حاشیه این مراسم گفت: جنایت هولناک و خیانت‌بار رژیم فاسد آل سعود یکی از مصادیق بارز جنایت علیه بشیریت و حاکی از خوی درندگی آل سعود است. رژیم سعودی با شهادت این عالم ربانی در پی جبران شکست‌های سنگین در کشور یمن و ناکامی در عدم رسیدن اهداف شومش در سوریه و لبنان و عراق و سرپوش گذاشتن به جنایات فراوان این رژیم نسبت به مسلمانان چه شیعه و چه سنی در کشور عربستان است.

سرهنگ پاسدار محمد مهجوری : قطعا این جنایت توسط مسلمانان جهان به ویژه مردم عربستان بی‌پاسخ نخواهد ماند و دست انتقام الهی از آستین جوانان برومند و انقلابی بیرون خواهد آمد و بساط رژیم نامشروع و فاسد آل سعود را جمع خواهد کرد.

وی اضافه کرد: اقدام رژیم سعودی نسبت به شهادت آیت‌‌الله نمر که به گناه مقابله با ظلم و بیدادگری رژیم سعودی به شهادت رسید، بی‌پاسخ نخواهد ماند. این عالم ربانی در برابر ظلم و جور رژیم آل سعود انتقاد می‌کرد و به فرمان الهی به فریضه اسلامی امر به معروف و نهی از منکرتوجه داشت.

وی در پایان گفت :تاریخ اثبات کرده است که حکومت های ظالم رو به زوال و نابودی پیش رفته و اقدامات نسنجیده آن ها موجب سقوط حکومتشان خواهد شد.

ارسال نظرات