خبرهای داغ:
به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه آق قلا برگزار گردید:

کارگاه تایید محتوا محصولات فرهنگی تبلیغی بسیج

حجت الاسلام مسیبی : تأییدمحتوا راهی برای اجرای صحیح برنامه ها وانتشارمحصولات فرهنگی بدون وارد شدن خدشه و آسیب به قداست وجایگاه سپاه درجامعه است.
کد خبر: ۸۶۱۹۳۲۴
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ کارگاه تأیید محتوای محصولات فرهنگی و تبلیغی بسیج با حضور فرماندهان حوزه ها و مدیران عقیدتی نظارت حوزه ها اعم از برادران و خواهران شیعه و سنی همراه با سخنرانی و انجام آزمون در نمازخانه ناحیه آق قلا برگزار گردید.

در این کارگاه حجت الاسلام مسیبی هدف از اجرای این کارگاه را ارتقاء توانمندی فرهنگی و تبلیغی بسیجیان و افزایش بصیرت و بینش سیاسی و ترویج اندیشه های امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ بسیجی و پرهیز از تفرقه بیان کرد.

وی همچنبن افزود : صیانت بخشی از آموزه های اسلام ناب محمدی (ص)و تحقق منویات مقام معظم رهبری و آشناکردن فرماندهان و اعضای فرهنگی و عقیدتی نظارت حوزه ها با قوانین تأیید محتوا را از اهداف دیگر این کارگاه آموزشی برشمرد.

مسیبی همچنین اذعان کرد : تأییدمحتوا راهی برای اجرای صحیح برنامه ها وانتشارمحصولات فرهنگی بدون وارد شدن خدشه و آسیب به قداست وجایگاه سپاه درجامعه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه آق قلا در پایان گفت :مأموریت اصلی تأیید محتوا پیشگیری از ورود نا خالصی های فرهنگی و اجتماعی به برنامه های سپاه و بسیج است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها