یادداشت:

تفکر انقلابی آیت الله نمر هرگز فراموش نخواهد شد

اعدام مجاهد وارسته شیخ نمر باقر النمر از جانب دولت عربستان که با هدف برهم زدن وحدت جهان اسلام صورت پذیرفت، برای امت اسلامی بسیار دردآور و حزن انگیز است.
کد خبر: ۸۶۱۹۲۴۳
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۸
نقش استکبار جهانی در این جنایت، واضح و آشکار است چرا که نظام سلطه همواره مترصد فرصتی بوده تا امت اسلام را از یکپارچگی به تشتت کشانده و به اهداف شوم خود در منطقه دست یابد.

اقدام خباثت آمیز و جنایت کارانه رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان، بخشی از یک توطئه صهیونیستی برای تشدید تفرقه بین امت اسلامی و اختلاف بین شیعیان و اهل تسنن است، که به فضل الهی و به برکت خون های پاک شهیدان از جمله این شهید عزیز، ناکام و با هوشیاری، هوشمندی و وحدت مسلمانان به گونه ای معکوس، آثار خود را در صحنه ی مقاومت اسلامی و آرمان آزادی قدس شریف هویدا خواهد ساخت.

شهادت عمارگونه روحانی انقلابی و مجاهد آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر، بار دیگر طنین سخنان پیر خمین را در گوش جهانیان فریاد کرد که: "اگر ما از مسئله قدس بگذریم، اگر ما از صدام بگذریم، اگر ما از همه کسانى که به ما بدى کردند بگذریم، نمى‌توانیم از مسئله حجاز بگذریم. مسئله حجاز یک باب دیگرى است، غیر مسائل دیگر... براى اینکه اینها چه کاره‌اند که آمده‌اند خادم الحرمین -خائن الحرمین- شده‌اند، کى اینها را خادم الحرمین قرار داده؟"

تفکر انقلابی آیت الله نمر نمرده است و هرگز نمی‌میرد و فراموش نخواهد شد اندوهش را در پیشگاه الهی به اجر و ثوابی گرانقدر انشاءالله بر شانه‌های غم ‌دیده‌مان هموار خواهیم کرد و راه روشن آن شهید بزرگ سرزمین حجاز را برای همیشه زنده خواهیم داشت.
ارسال نظرات