خبرهای داغ:
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گلستان:

کمک 23 میلیارد تومانی خیرین به حوزه سلامت در گلستان/ حمایت از بیماران کلیوی، سرطانی و عوارض مادرزادی

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گلستان گفت: مردم خیر استان گلستان در حوزه خیرین سلامت در شش ماه سال جاری و سال گذشته 23 میلیارد تومان به حوزه خیرین سلامت کمک کردند.
کد خبر: ۸۶۱۸۸۷۴
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، علی بزرگمهر صبح امروز در گفت‎گو با خبرنگاران اظهار کرد: موسسه خیریه محمد رسول الله، زنجیره امید و مرکز حمایت از بیماران سرطانی در شهرستان گنبدکاووس وجود دارند که با خیرین سلامت استان گلستان همکاری می‎کنند.

وی تصریح کرد: عواض ناشی از سوختگی و پیوندهای پوستی و ناهنجاری‎های مادرزادی را زیر 18 سال توسط مجمع خیرین در استان گلستان به موسئسه محمد رسول الله(ص) معرفی شده و به صورت رایگان خدمات درمانی به این بیماران ارائه می‎شوند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گلستان با بیان اینکه زنجیره امید گنبد درمان بیماران کلیوی را بر عهده دارد، ابراز داشت: بیماران می‎بایست کلیه پیوندی را خود پیدا کنند و این موسسه خیریه با پرداخت 4 میلیون تومان کمک بلاعوض و 4 میلیون تسهیلات وام با بهره 4 درصد و پرداخت هزینه‎های جانبی درمانی این بیماران را به بیمارستان تهران معرفی می‎کنند.

بزرگمهر یادآور شد: موسسه خیریه بیماران سرطانی نیز اخیرا در استان گلستان راه‎اندازی شده است، گفت: مردم خیر استان گلستان در حوزه خیرین سلامت در شش ماه سال جاری و سال گذشته 23 میلیارد تومان به حوزه خیرین سلامت کمک کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها