حجت‌الاسلام بردستانی:

راه و روش شهدا، راه و روش امیرالمؤمنین است

حجت‌الاسلام بردستانی گفت: راه و روش شهدا، راه و روش امیرالمؤمنین است، چون خون حیدری در رگ هایشان بود و به جنگ با کفار و تکفیری‌ها رفتند.
کد خبر: ۸۶۱۸۸۳۳
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴



 



به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ اجتماع بزرگ مدافعان حرم در بوشهر با سخنرانی حجت‌الاسلام حامد بردستانی و مداحی سید مهدی عطایی و با حضور سردار فتح الله جمیری، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان و مردم ولایتمدار شهر بوشهر بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد ولایت بوشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام بردستانی در این مراسم با بیان این پرسش که چرا ما باید در سوریه بجنگیم، گفت: وظیفه مسلمانی به ما می‌گوید هر جای دنیا فریادی از مظلوم بلند شد، چه مسلمان و چه غیر مسلمان، وظیفه شیعی ما ایجاب می کند که به داد مظلوم برسیم.

وی ادامه داد: برخی می‌گویند که می‌خواهیم به سوریه برویم و بجنگیم ولی نمی‌گذارند، وظیفه ما چیست، شهادت توفیقی است که نصیب هر کسی نمی‌شودو  وظیفه ما این است که راه شهدای مدافع حرم را ادامه دهیم و به سیره این شهدا عمل کنیم.

حجت‌الاسلام بردستانی در پاسخ به شایعات حقوق و وعده‌های چند میلیونی به مدافعان حرم، خاطرنشان کرد: در زمان 8 سال جنگ تحملی هم برخی می‌گفتن این‌ها برای گرفتن کولر، یخچال و تلویزیون و از این چیزها به جبهه می‌روند.

وی با اشاره به وصیت شهید بوشهری مدافع حرم، شهید احمدی جوان اظهار داشت: این شهید با وجود اینکه خانه پدری خود را با زحمت زیاد ساخته و هنوز هم تکمیل نشده، وصیت می‌کند که بعد از شهادتش صرف امورات قرآنی شود.

حجت اسلام بردستانی افزود: آیا کسانی که این نوع نگاه را دارند می‌تواند برای پول بروند و جان خود را به خطر بیندازند.

وی بیان داشت: راه و روش شهدا، راه و روش امیرالمؤمنین است، چون خون حیدری در رگ هایشان بود و به جنگ با کفار و تکفیری‌ها رفتند.

در ادامه این مراسم، از پدر شهید احمدی جوان، اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر تقدیر به عمل آمد و با مداحی مداح اهل‌بیت (ع) سید مهدی عطایی و سینه‌زنی برگزار شد.

ارسال نظرات