برگزاری کارگاه آموزشی تأیید محتوا در سپاه کنگان

به همت تایدمحتوا سپاه ناحیه کنگان کارگاه آموزشی تاییدمحتوا باحضورفرماندهان،مسؤولین فرهنگی و فضای مجازی حوزه‌ها و پایگاه‌ها درسالن جلسات فرماندهی برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۱۸۷۰۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵



به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان کنگان؛ مسؤول تأیید محتوای نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) در کارگاه آموزشی تأیید محتوا  به اهمیت ورود بسیج به عرصه‌های فرهنگی و مقابله با جنگ نرم اشاره کرد و گفت: فلسفه تأیید محتوا برای کاهش خطاهای احتمالی در اقدامات حساس فرهنگی است و تأثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی را دوچندان می‌کند.

وی گفت: با توجه به اینکه دشمن از هر راهی در صدد نفوذ است لذا هوشیاری در اجرای برنامه‌های فرهنگی و تایید محتوای مراسم‌ها و برنامه‌ها اهمیت مضاعفی می‌یابد.

وی ادامه داد: آنقدر مسئله فرهنگ مهم است که مقام معظم رهبری می‌فرمایند من بعضی اوقات خوابم نمی‌بره و نیمه شب از خواب بیدار می‌شوم و به درگاه خدا تضرع می‌کنم همه مسؤولیم خصوصا دست‌اندرکاران مسائل فرهنگی که نگذاریم فرهنگ مبتذل غرب جایگزین فرهنگ غنی اسلام شود.

حقانی بحث فرهنگی و پرداختن به آن را محوری‌ترین مسئله کشور بیان کرد و اظهارداشت: اصل، فرهنگ جامعه برمبنای آموزه‌های دینی است و اقتصاد، عمران،تکنولوژی و صنعت و… فرع آن است، تا به اصل که فرهنگ است پرداخته نشود فروع درست و درمانی نخواهیم داشت.

سپس افزود: در همین راستا جا دارد مدیران فرهنگی در اجرای برنامه‌ها با تایید محتوا هماهنگ و از نظرات آنان استفاده کنند.

وی هدف از برگزاری این کارگاه را ارتقای توانمندی فرهنگی و تبلیغی بسیجیان، افزایش بصیرت و بینش سیاسی، ترویج اندیشه‌های امام و رهبری، ترویج فرهنگ بسیجی، توجه به مصالح ملی و پرهیز از تفرقه و رعایت قوانین تشریح کرد.

این کارگاه آموزشی بصورت پرده نگار و با بیانی شیوا برگزار شد و شرکت کنندگان دراین کارگاه با اصول لازم الرعایه تایید محتوا آشنایی پیدا کردند، در پایان این کارگاه از مطالب ارائه شده آزمون به عمل آمد و به سه نفر برتر هدایایی تعلق گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار