رئيس خانه نخبگان سازمان بسيج پژوهشي سپاه عاشورا:

كارگروه مطالعات بين الملل تشكيل مي شود

کد خبر: ۸۶۱۷۸۸۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸

خبرگزاري بسيج: رئيس خانه نخبگان سازمان بسيج پژوهشي سپاه عاشورا با اشاره به 12 كارگروه موجود در خانه نخبگان بسيج علمي استان، از تشكيل كارگروه مطالعات بين الملل در آينده نزديك خبر داد.

محمدعلي متفكر آزاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، رويكرد اصلي خانه نخبگان استان را استفاده از نخبگان جوان دانشگاهي، نخبه پروري و كمك به پروش استعدادهاي آن ها عنوان و بيان كرد: در خانه نخبگان، تمركز بيشتر روي مسائل استاني است تا با بيرون كشيدن چالش ها در حوزه هاي مختلف، راهكارهاي مناسب و ميانبر ارائه شود.

وي با اشاره به احراز رتبه نخست كشور از سوي خانه نخبگان سازمان بسيج پژوهشي سپاه عاشورا در سال جاري، علت اصلي دريافت اين عنوان را ظرفيت والاي اساتيد دانشگاه و پژوهشگران بسيجي استان دانست كه با فعاليت هاي خود، طرح هاي سودمندي ارائه كردند.

متفكر آزاد افزود: از طرف اساتيد حاضر در خانه نخبگان استان، در دو سال گذشته 256 مورد چالش هاي صنعت استان احصا شده كه با ارائه گزارش در مجمع عالي بسيج و در حضور سردار نقدي، در كارگروه هاي دوازده گانه بخش صنعت، كشاورزي و .. راهكارهاي عملي مطرح شده است.

استاد اقتصاد دانشگاه تبريز با اظهار اميدواري از ادامه اين روند مثبت در سال آينده، تصريح كرد: تلاش داريم از ظرفيت نخبگان جوان بيشتر استفاده كنيم چراكه به لحاظ علم و دانش بروزتر بوده و با روحيه مضاعف به عنوان ادامه دهنده راه شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس، وارد عرصه علمي شده و در جهت اجراي منويات رهبر فرزانه انقلاب، جهاد گونه تلاش مي كنند.

ارسال نظرات