منتخب بسيج مهندسان عمران آذربايجان شرقي:

اگر خودمان را باور كنيم، مي توان پله هاي ترقي را طي كرد

خبرگزاري بسيج: منتخب بسيج مهندسان عمران آذربايجان شرقي در در جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج تاكيد كرد: اگر بتوانيم خودمان را باور كنيم، مي توان پله هاي ترقي را طي كرد.
کد خبر: ۸۶۱۷۶۸۵
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، ولي اله مدرسي اعتقاد به نظريات غربي به عنوان متون مقدس و وابستگي به علم غربي ها را از آسيب ها و تهديدهاي پيشرفت خواند و گفت: اگر باور كنيم مي توانيم به پيشرفت هاي خوبي برسيم چنانچه در دوران دفاع مقدس با خودباوري، اين را به جهانيان ثابت كرديم.

وي با اشاره به پيشرفت هاي كشور در دوران سازندگي از جمله ساخت سدها، سيلوها و ... را نتيجه خودباوري دانست و ادامه داد: در حال حاضر نيز كه در دوران اقتصاد مقاومتي هستيم اگر خودمان را باور كرده و وابستگي به غرب را كنار بگذاريم، مي توانيم به پيشرفت هاي خوبي برسيم.

مدرسي با اشاره به جناح گيري هاي سياسي در دانشگاه ها، مصون داشتن حوزه علم و پژوهش را از جناح گيري هاي سياسي در دانشگاه ها مورد تاكيد قرار داد.

جشنواره جهادگران علمي و فناوري آذربايجان شرقي، پيش از ظهر امروز با حضور جمعي از نخبگان بسيجي استان در سالن كنفرانس سپاه عاشورا تبريز برگزار و از برگزيدگان اين جشنواره تجليل شد.

ارسال نظرات