خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسيج علمي، پژوهشي و فناوري استان:

پايان نامه هاي دانشجويي، بانك هاي اطلاعاتي بين المللي را پر مي كنند

کد خبر: ۸۶۱۷۶۷۵
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱

خبرگزاري بسيج: مسئول سازمان بسيج علمي، پژوهشي و فناوري آذربايجان شرقي با بيان اينكه متاسفانه پايان نامه هاي دانشجويي، بانك هاي اطلاعاتي بين المللي را پر مي كنند، گفت: در اين سازمان تلاش مي كنيم با اولويت قراردادن مسائل و نيازهاي جامعه، پايان نامه هاي دانشجويي را به سمت نيازها و مسايل جامعه سوق دهيم.

حسين جهانگيري در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي با اشاره به تفاهم نامه امضا شده با دانشگاه تبريز، تصريح كرد: براساس اين تفاهم نامه، مقرر شده تا با ارائه عنوان و موضوع پايان نامه هاي دانشجويان تحصيلات تكميلي كارشناسي ارشد و دكترا از طرف اين سازمان، اين پايان نامه ها به جاي بايگاني شدن در كتابخانه دانشگاه، گره اي ا مشكلات صنعت، كشاورزي، اقتصادف محيط زيست و ... جامعه حل كنند.

وي با اشاره به 12 كارگروه موجود در خانه نخبگان بسيج علمي، بيان داشت: يكي از حوزه هاي فعاليت، مطالعه نيازها، مسائل و چالش هاي استاني در واحدهاي صنعتي است كه با احصا مشكلات جامعه صنعتي استان، از توانمندي اساتيد دانشگاهي براي حل كردن مشكل به صورت علمي استفاده مي كنيم.

جهانگيري با يادآوري عنوان نخست خانه نخبگان استان در سطح كشور، خاطرنشان كرد: اساتيد حاضر در اين سازمان با ايجاد ارتباط بين دانشگاه و صنعت، تلاش مي كنند توانمندي هاي موجود و مسايل و مشكلات را كاوش كرده و در راه حل آن ها گام بردارند.

وي از برگزاري مجمع عالي بسيج استان در هفته آينده خبر داد و افزود: در اين مجمع، برخي راهكارها و مسائل در حضور مسئولان ارائه خواهد شد.

جشنواره جهادگران علمي و فناوري آذربايجان شرقي، پيش از ظهر امروز با حضور جمعي از نخبگان بسيجي استان در سالن كنفرانس سپاه عاشورا تبريز برگزار و از برگزيدگان اين جشنواره تجليل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار