خبرهای داغ:
با حضور عموم مردم برگزار شد:

گرامی داشت شهادت رهبر تشیع عربستان آیت الله نمر

با حضور عموم مردم گرامی داشت شهادت رهبر تشیع عربستان آیت الله شیخ باقر النمر در مسجد امام حسن عشگری(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۶۹۳۴
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبر گزاری بسیج از قزوین،مراسمی در جهت شهادت شیخ نمر روحانی برجسته تشیع با سخنرانی حجت الاسلام مینایی فر و با نوای حاج محمد غلامی به همت حوزه نبی اکرم(ص) در مسجد امام حسن عسکری برگزار شد.

حجت الاسلام مینایی فر در این مراسم اظهار کرد: این حادثه دلخراش به شهادت رساندن شیخ نمر روحانی مجاهد و اسلام خواه عربستان به همراه تعداد زیادی از نیروهای آزادی خواه را به حوزه های علمیه، مردم عربستان و بازماندگان این حادثه تسلیت می گویم.

وی افزود: این حادثه آن هم بلافاصله بعد از برگزاری بیست و نهمین کنفرانس وحدت اسلامی نشان دهنده آن است که رژیم حاکم عربستان به مبارزه با وحدت اسلامی کمر بسته است و ما باید تلاش کنیم تا این بخش از چهره کریه رژیم سعودی را به جهانیان معرفی کنیم.

مینایی فر با بیان اینکه رژیم سعودی به ابزاری در دست دشمنان اسلام تبدیل شده است، اظهار داشت: هدف اصلی رژیم عربستان ایجاد تفرقه و تنش و درگیری در جهان اسلام است.

وی  به نامه ای که چند ماه قبل از سوی مجمع جهانی تقریب برای پادشاه عربستان ارسال شده بود، اشاره کرد و گفت: در این نامه از پادشاه عربستان خواستیم فقط یک قدم در راه تقریب بردارد و برای جلوگیری از آثار منفی که این تصمیم برای تقریب دارد از اجرای آن صرف نظر کند و شیخ نمر را اعدام نکند.

مینایی فر اضافه کرد: در این نامه هشدار دادیم که اعدام شیخ نمر تأثیر بسیار منفی بر وحدت جهان اسلام دارد اما دیدیم که شیخ نمر را به خاطر جرمی که مرتکب نشده بود اعدام کردند.

وی  با بیان اینکه شیخ نمر فقط امر به معروف و نهی از منکر کرده بود، اظهار کرد: در این نامه هشدار دادیم که این حکم بازتاب های منفی در ایجاد تفرقه در جهان اسلام و بر افروختن آتش کینه در جهان اسلام خواهد داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با وجود آنکه عربستان می دانست علاوه بر اینکه این عملشان جرم است، بازتاب منفی نیز در جهان اسلام خواهد داشت و آتش کینه را در جهان اسلام شعله ور میکند اما دست به این جنایت زدند و این اقدام شاهدی است بر اینکه رژیم عربستان به پایگاهی برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام تبدیل شده است

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها